تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 7683

دوومیدانی در حال پوست اندازی است/ لیگ صحرانوردی برگزار خواهد شد

دوومیدانی در حال پوست اندازی است/ لیگ صحرانوردی برگزار خواهد شد

علی رضایی عصر امروز در اختتامیه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در بخش پسران که به میزبانی خرم آباد برگزار شد، بیان کرد: دوومیدانی ایران در حال پوست اندازی زیادی است که در این راستا مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد. وی اظهار کرد: با توجه به شیوع

علی رضایی عصر امروز در اختتامیه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در بخش پسران که به میزبانی خرم آباد برگزار شد، بیان کرد: دوومیدانی ایران در حال پوست اندازی زیادی است که در این راستا مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دوومیدانی در مدتی که گذشت در حال حاضر توانسته‌ایم به خوبی مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی خوب لرستان برگزار کنیم.

رضایی تصریح کرد: در دل این مسابقات تیم ملی نوجوانان و جوانان برای مسابقات آسیایی کویت، جوانان جهان در کره جنوبی و کلمبیا که سال آینده برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

این مسئول گفت: تیم دوومیدانی جوانان کشور امسال به مسابقات قهرمانی جهان با ۸ ورزشکار اعزام شد که برای اولین بار ورودی جهان را کسب کرده و نتایج بسیار ارزنده‌ای و عملکرد مطلوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه در دوهای نیمه استقامت و استقامت سالیان سال در سطح آسیا توانسته بودیم افتخار کسب کنیم، افزود: با برنامه‌ریزی فدراسیون لیگ دوومیدانی صحرانوردی در سه مرحله برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم یک هیجان، شتاب و روندی در دوهای نیمه استقامت و استقامت ایجاد کنیم.

رضایی گفت: لیگ پیاده روی در کنار لیگ صحرانوردی هم برگزار خواهد شد تا با پتانسیل و استعدادهای موجود در کشور باعث افتخار آفرینی برای دو و میدانی باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.