تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
کد خبر : 40589

مایک جانسون رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا شد

مایک جانسون رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مایک جانسون، با دریافت 220 رای موافق از سوی جمهوری‌خواهان توانست به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منسوب شود. مایک جانسون که یک وکیل متخصص در مسائل قانون اساسی است، جمهوری‌خواهان را پیرامون «تلاش قانونی ترامپ» برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ فراخوانده بود؛ اما تندروها سریعا در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مایک جانسون، با دریافت 220 رای موافق از سوی جمهوری‌خواهان توانست به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منسوب شود.
مایک جانسون که یک وکیل متخصص در مسائل قانون اساسی است، جمهوری‌خواهان را پیرامون «تلاش قانونی ترامپ» برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ فراخوانده بود؛ اما تندروها سریعا در برابر تلاش جانسون مقاومت کردند و از فهرست نامزدهای جدید رونمایی کردند. مایک جانسون در رای‌گیری روز سه‌شنبه ۱۲۸ رای جمع کرد.
برکناری تاریخی کوین مک‌کارتی – در حالی‌که پیش از این هیچ رئیس دیگری از مجلس نمایندگان آمریکا برکنار نشده بود – پس از آن رخ داد که کنگره به یک بسته بودجه داخلی اضطراری برای جلوگیری از تعطیلی دولت رای داد. در این بودجه ۴۵ روزه که برای ادامه کار دولت در نظر گرفته شد، هیچ کمکی به اوکراین ارائه نشده است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.