تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر : 34251

دومین کلان بیمارستان کشور عید غدیر افتتاح می شود

دومین کلان بیمارستان کشور عید غدیر افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت، ایجاد کلان بیمارستان‌ها است، اظهار داشت: هدف از ساخت کلان بیمارستان‌ها این است که مراجعه کننده مجموعه خدمات پزشکی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی خود را توأمان، به طور کامل، به آسانی و یکجا در دریافت کرده و

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت، ایجاد کلان بیمارستان‌ها است، اظهار داشت: هدف از ساخت کلان بیمارستان‌ها این است که مراجعه کننده مجموعه خدمات پزشکی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی خود را توأمان، به طور کامل، به آسانی و یکجا در دریافت کرده و به مراکز مختلف مراجعه نکند.
وی گفت: با همین رویکرد در روز عید سعید غدیر خم، دومین کلان بیمارستان کشور با نام «غدیر» توسط رئیس جمهور در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش افتتاح خواهد شد.
عین اللهی اظهار داشت: بیمارستان غدیر دارای ۸۲۱ تخت، ٦٨ تخت اورژانس و ٢٤ اتاق عمل است و همه تجهیزات مورد نیاز در این بیمارستان نصب و راه اندازی شده است.
وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: بیمارستان غدیر مجهز به پیشرفته‌ترین هلی پورت اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور است که از طریق آن مصدومان در کمترین زمان با بالگرد به این بیمارستان منتقل می‌شوند. همچنین در روز افتتاح بیمارستان غدیر، با همکاری اورژانس تهران نخستین پرواز از محل هلی پورت بیمارستان غدیر صورت می‌گیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.