تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 44338

پرسپولیس و استقلال بدون مشتری ماندند

پرسپولیس و استقلال بدون مشتری ماندند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌هایی زمان جدید عرضه ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد. طبق اعلام این سازمان، به دلیل اینکه هیچ شرکتی از زمان اعلام سازمان خصوصی سازی نسبت به خرید این سهام تا تاریخ پنجم دی ماه ۱۴۰۲ اقدام نکرده است تاریخ قبلی عرضه سهام

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌هایی زمان جدید عرضه ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
طبق اعلام این سازمان، به دلیل اینکه هیچ شرکتی از زمان اعلام سازمان خصوصی سازی نسبت به خرید این سهام تا تاریخ پنجم دی ماه ۱۴۰۲ اقدام نکرده است تاریخ قبلی عرضه سهام به مورخه دوازدهم دی ماه لغو گردیده است.
سازمان فرابورس ایران ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ را به عنوان تاریخ جدید عرضه این سهام با شرایط نقد و اقساطی در نظر گرفته است تا خریداران بتوانند فرم‌های مرتبط با خرید جداگانه یکی از شرکت‌های استقلال و پرسپولیس را با توجه به قوانین مندرج در اطلاعیه منتشر شده در سایت فرابورس را تکمیل کنند.
قرار است تعداد ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۶۵۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام هر یک از این شرکت‌ها متعلق به وزارت ورزش و جوانان، به فروش برسد.
قیمت پایه هر سهم از هر یک از بلوک‌های استقلال وپرسپولیس برای این عرضه، معادل قیمت تابلو فرابورس در روزعرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آنکه از ۳,۳۶۲ ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.