تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 2415

درخواست مطالبه واکسیناسیون عمومی از سوی مستندسازان

درخواست مطالبه واکسیناسیون عمومی از سوی مستندسازان

در بخش هایی از بیانیه ای که در اختیار ایسنا قرار گرفته با اشاره به شرایط سخت 18 ماه گذشته در پی شیوع کرونا آورده شده است :مستندسازان ما در کنار کادر شریف درمان، در صف نخست ثبت و روایت وقایع، با تهیه مستند و گزارش از این روزهای تلخ، همراه مردم  ایران بودند.  ما

در بخش هایی از بیانیه ای که در اختیار ایسنا قرار گرفته با اشاره به شرایط سخت 18 ماه گذشته در پی شیوع کرونا آورده شده است :مستندسازان ما در کنار کادر شریف درمان، در صف نخست ثبت و روایت وقایع، با تهیه مستند و گزارش از این روزهای تلخ، همراه مردم  ایران بودند. 
ما در این راه تعدادی از بهترین مستندسازان کشور هم‌چون زنده یاد منوچهر طیاب، کیومرث درم‌بخش ،  خسرو سینایی، اکبر عالمی، هوشنگ میرزائی، محمد معتمدکیان و… را  از دست داده‌ایم. بسیاری از ما تا لب مرگ رفتیم و برگشتیم.»

در این بیانیه با اشاره به برخی بی تدبیری ها که می توانست از این وضعیت پیشگیری کند، آمده است: “اکنون برای تمامی مردم ایران واکسن می‌خواهیم. یک‌یک ایرانیان باید به واکسن‌های استاندارد مورد تایید سازمان بهداشت جهانی دسترسی داشته باشند.”
در پایان هم به دیدارهای که در ماه های اخیر با مسئولان جهت سهمیه‌ واکسن برای مستندسازان انجام شده که هیچ نتیجه عملیاتی نداشته است، اشاره کردند و همچنان بر واکسیناسیون عمومی تاکید شده است.
همچنین اعلام شده است که این دوران توسط دوربین مستندسازان ثبت و ضبط می شود تا برای قضاوت در تاریخ باقی بماند.

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.