تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 36872

صعود ۴ فرنگی‌کار ایران به فینال قهرمانی جوانان جهان

صعود ۴ فرنگی‌کار ایران به فینال قهرمانی جوانان جهان

به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات مقدماتی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در اردن، احمدرضا محسن نژاد در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی در وزن ۸۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و علی احمدی وفا در وزن ۵۵

به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات مقدماتی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در اردن، احمدرضا محسن نژاد در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی در وزن ۸۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.
در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر لوکاس بنزینگ از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ از سد دنیس فلورین میهای دارنده مدال برنز بزرگسالان اروپا از رومانی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل زاخاری سیلویس از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی وفا در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب فرید سادیخلی از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. یکی از کشتی گیران اردن، مجارستان و ازبکستان بعنوان نفر برتر مسابقات شانس مجدد، حریف نماینده کشورمان در این دیدار خواهند بود.
در وزن ۶۳ کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر حسین الدین اولیمبویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محسن نژاد در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ از سد کومی ساوادا از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف ژانتورو میرزاعلی اف از قرقیزستان می رود.
در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر دیپاک پونیا از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ابراهیم تابایف از بلژیک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل تورنیکه میکلادزه از گرجستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با الکساندر سولووی از مولداوی مبارزه می کند.
در وزن ۸۷ کیلوگرم ابوالفضل چوبانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر لوایلو ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۱ مقابل ویات وولکر از آمریکا پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. چوبانی در این دیدار با نتیجه ۱ بر ۱ ویگن نازاریان قهرمان ال گذشته از ارمنستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با آچیکو بولکوادزه از گرجستان مصاف خواهد داشت.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آرامایس هاروتونیان از ارمنستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر طالیپ جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. هدایتی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر فکری محمد عیسی از مصر را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف ون هائو جیانگ از چین می رود.
رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (شنبه) برگزار می شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.