تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 42334

کشف مکمل‌های غیرمجاز بدنسازی در محدوده بازار تهران

کشف مکمل‌های غیرمجاز بدنسازی در محدوده بازار تهران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به دنبال انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به دنبال انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن  مشخص شد که مقادیری کالای خارجی قاچاق در ساختمانی واقع در بازار سرچشمه کوچه بیک دامغانی تخلیه و دپو شده است.
وی با بیان اینکه اجناس قاچاق به وسیله خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس در بازار توزیع شده بود، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل این انبار رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند. در جریان این بازرسی مشخص شد محل زیرزمین یک ساختمان مسکونی بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است. همچنین ماموران در جریان بازرسی خود مشاهده کردند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع پودر وقرص بدنسازی در محل دپو شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه پودرهای موجود در این انبار فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود، گفت:‌همچنین این پودرها تائیدیه سازمان غذا و دارو را نیز نداشت و معلوم نبود که در صورت مصرف آن از سوی ورزشکاران، این افراد با چه پیامدهای مواجه می‌شدند.
افشاری با بیان اینکه در مجموه تعداد ۵۴۳ قوطی پودر و ۶۱۶۰ عدد قرص بدنسازی جمعا به ارزش بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از این محل کشف و ضبط شد، گفت:‌ یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد و محل مذکور نیز پلمب شد. متهم هم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.