تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
کد خبر : 2273

فرمانده ناجا: امنیت باثبات و مطلوبی بر کشور حاکم است

فرمانده ناجا: امنیت باثبات و  مطلوبی بر کشور حاکم است

به گزارش ایسنا،  سردار حسین اشتری امروز در نشستی با مدیران اصحاب رسانه در سخنانی با اشاره به نقش بستر ساز امنیت  در توسعه  همه جانبه مطرح کرد: در سایه امنیت ، توسعه همه جانبه محقق می شود   و اگر امنیت نباشد،  توسعه ای  محقق نمی شود و این امنیت مطلوب را مرهون تدابیر داهیانه

به گزارش ایسنا،  سردار حسین اشتری امروز در نشستی با مدیران اصحاب رسانه در سخنانی با اشاره به نقش بستر ساز امنیت  در توسعه  همه جانبه مطرح کرد: در سایه امنیت ، توسعه همه جانبه محقق می شود   و اگر امنیت نباشد،  توسعه ای  محقق نمی شود و این امنیت مطلوب را مرهون تدابیر داهیانه مقام معظم  رهبری، خون  پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام و جانبازان غیور و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب  هستیم.

وی با اشاره به تهدیدات پیرامونی کشور و توطئه های دشمنان، استکبار و ایادیش  یادآور شد:  امروز امنیت با ثبات و  مطلوبی بر کشور حاکم است و باید این مهم را حفظ  کنیم، همه باید برای حفظ و توسعه این امنیت با ثبات کمک کنیم  تا پایدار،مداوم و رو به توسعه و تقویت باشد.

اشتری با بیان اینکه  امروز  پلیس در خدمت مردم  است و  برای امنیت، آسایش و صیانت از جان، مال و ناموس  مردم تا پای جان پیش می رویم، خاطر نشان کرد: امروز پلیس جز لاینفک زندگی مردم و جامعه  و از نهادهایی است که نمی توان آن را از مردم جدا کرد، و در واقع معتقدم کمک و پشتیبانی از پلیس به نفع آحاد مردم و جامعه است.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس بیان کرد : ماهیت ماموریت های پلیس به گونه ای است که به شئون مختلف زندگی مردم گره خورده و تعطیل بردار نیست، حمایت از پلیس به معنای ارتقاء امنیت و آرامش مردم وتقویت  نظم  و امنیت است چراکه نتیجه ماموریت های ما در زندگی مردم اثر مستقیم دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه  با تشریح ویژگی های پلیس بیان کرد:  امروز پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند است و برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش می کنیم، اصحاب رسانه نیز باید همراهی کنند تا تصویری مقتدر توام با رافت و عدالت از پلیس در جامعه منعکس شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم  را افتخار می دانیم، خاطر نشان کرد: افزایش اقتدار ناجا به منزله  توسعه نظم، امنیت و آرامش در جامعه و مایوس شدن متجاوزان به حقوق مردم است.

 سردار اشتری با اشاره به حضور گسترده  و موثر پلیس در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز، یاد آور شد: نیروی انتظامی در ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای آبی، خشکی و  … هوشیارانه و فعالانه حضور دارد و به این خدمت افتخار می کند و در دور ترین نقطه کشور ولو با حضور یک خانواده کم جمعیت، خود را موظف به تامین امنیت آنان می داند.

 وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های ناجا عنوان کرد: در جریان اجرای ماموریت ها ممکن است قصور یا اشتباهی از سوی یکی از نیروها سر بزند که نباید یک رفتار اشتباه یا اشکال در شیوه اجرای ماموریت را به آحاد کارکنان خدوم و ایثارگر ناجا و مجموعه عظیم نیروی انتظامی تعمیم داد.

 فرمانده نیروی انتظامی  با بیان اینکه نسبت به  اشتباهات کاری یا رفتاری برخی از همکاران نه تنها بی تفاوت نیستیم بلکه از مردم عذرخواهی کرده ایم و برخوردهای لازم با فرد خاطی صورت گرفته، افزود:  در تنوع و تکثر ماموریت های پلیس نمی توان  از این دست اتفاقات ناگریز شد هر چند معتقدیم که حتی یک مورد هم زیاد است.

 وی با اشاره به مصداق هایی از تلاش ایثارگونه و رشادت های آحاد سبز پوشان ناجا در جای جای کشور تصریح کرد: انعکاس خدمات متنوع و رشادت های غیورانه پلیس برای مردم دلگرم کننده و غرور آفرین بوده و  شایسته است که اصحاب رسانه به منظورهمراه سازی  بیشتر مردم با پلیس و از طرفی تحسین اقدامات شایسته، رشادت ها  را منعکس  و تصویری مطلوب از پلیس مقتدر مهربان ارائه بدهند.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در وصف نیروی انتظامی مطرح کرد: معظم له طی پیامی در هفته نیروی انتظامی، پلیس را مورد تفقد قرار داده و تعابیری زیبایی بیان کردند که برای آحاد فرماندهان، افسران ، درجه داران ،کارکنان ، سربازان و خانواده هایشان روحیه بخش بود، ایشان  فرمودند ” امرزو اقتدار توام با مهربانی در پلیس وجود دارد ” و این برای ما افتخاری بزرگ و سرمایه ای ارزشمند است.

سردار اشتری با  اشاره به اقتدار، مهربانی، عقلانیت و هوشمندی  حاکم بر مجموعه نیروی انتظامی گفت: نظرسنجی های برون سازمانی و معتبر بیانگر افزایش اعتماد مردم به پلیس است و امروز نیروی انتظامی از سازمان های برتر در کسب اعتماد مردمی محسوب می شود و  همه باید به تقویت  پلیس مطلوب مردم تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خبرنگاران؛ مطالبه گران صادق مردم از مسئولان  هستند، انسان هایی که رویدادهای بزرگ را  ثبت می کنند و انعکاس می دهند؛ این عزیزان امین مردم، مدافع  عدالت و پل ارتباطی مردم با مسئولان و نهادها هستند.

وی با اشاره به رویکرد رسانه ای نیروی انتظامی، اضافه کرد: همسویی و هم راستایی در کنار تعامل  سازنده با  رسانه ها  از رویکردهای جدی نیروی انتظامی است و پلیس این مهم را در سنوات اخیر  اثبات کرده، امروز مردمی بودن، جامعه محوری  و تقدم اصل پیشگیری اجتماعی بر انتظامی از رویکردهای جدی پلیس است.

 وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه، خبرنگاران را همراه و همکار پلیس برشمرد و گفت:  تشکر واژه کوچکی برای عظمت تلاش خبرنگاران است، همه اصحاب رسانه بدانند که قدردانشان هستیم.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری در ادامه با اهدای لوح از اطلاع‌رسانی و همکاری اصحاب رسانه از جمله ایسنا تقدیر کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.