تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 30682

خمس: برتری ما نسبت به سپاهان تماشاگرانمان هستند/ دلیل محرومیت میلاد کر را نمی‌دانم

خمس: برتری ما نسبت به سپاهان تماشاگرانمان هستند/ دلیل محرومیت میلاد کر را نمی‌دانم

به گزارش ایسنا، پاکو خمس در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی خوب خواهد بود و فکر می‌کنم تماشاگران زیادی را در بازی فردا ببینیم و امیدوارم بازی جذاب و خوب باشد. وی افزود: برای بازی فردا، تراکتور بدون محروم و مصدوم به میدان می‌رود. او در رابطه

به گزارش ایسنا، پاکو خمس در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی خوب خواهد بود و فکر می‌کنم تماشاگران زیادی را در بازی فردا ببینیم و امیدوارم بازی جذاب و خوب باشد.
وی افزود: برای بازی فردا، تراکتور بدون محروم و مصدوم به میدان می‌رود.
او در رابطه با وضعیت ریکاردو آلوز تشریح کرد: انضباط علاوه بر تیم های من در زندگی هم مهم است. اگر نظم نداشته باشید نمی‌توانید به هیچ هدفی برسید و معتقدم بی‌انضباطی در تیم بی احترامی به باشگاه و هم تیمی ها محسوب می‌شود. ریکاردو بی انضباطی انجام داد و به همین ترتیب تنبیه شد و تصمیم گیری در رابطه با این رفتار بستگی به رفتار این بازیکن در ادامه کار دارد. هیچ بی انضباطی را نادیده نمی‌گیریم و هیچ کسی بالاتر از باشگاه نیست.
وی ادامه داد: من اطلاع ندارم که باشگاه اجازه داد یا نه ولی من اجازه مرخصی به ریکاردو آلوز نداده بودم و من باید تصمیم نهایی را در رابطه با بازیکنان بگیرم.
سرمربی تراکتور همچنین گفت: برای بازی فردا، ایده ما این است که یک گل از حریف بیشتر بزنیم، بازی خودمان را انجام خواهیم داد و اگر بتوانیم دروازه‌مان را بسته نگهداریم می‌توانیم گلزنی کنیم و پیروز میدان شویم. خیلی چیز ها است که باید برای آنها تلاش کنیم و همواره به خاطر اعتبار باشگاه می‌جنگیم و آن دسته از بازیکنانی که تاثیر مثبتی در تیم دارند در ترکیب قرار می‌گیرند.
خمس در خصوص ال‌کلاسیکوی دیشب گفت: بازی فوق العاده جذاب و زیبا و نتیجه غیر منتظره بود اما به عنوان یک تماشاگر از بازی لذت بردم و امیدوارم بازی فردا مانند بازی دیشب ال کلاسیکو تماشایی باشد. بازیکنانمان بسیار شجاعانه تمرین می‌کنند و برتری ما نسبت به سپاهان حضور پرشورها است.
او در رابطه با حضور قلعه نویی سرمربی تیم ملی در بازی فردا گفت: حضور سرمربی تیم‌ملی در این بازی باعث افتخار است.
سرمربی تراکتور در رابطه با واکنش منفی خبرنگاران به ساعت نشست خبری گفت: من ترجیح می‌دهم که این ساعت باشد و ما هم در شهر های دیگر به کنفرانس های خبری نمی‌رسیم.
وی در مورد محرومیت یکساله میلاد کر گفت: هنوز نمی‌دانم میلاد کر به چه علت محکوم شده است و بعد از اینکه دلیل این محرومیت به طور دقیق مشخص شود می‌توانم در این خصوص واکنش نشان دهم.
او در پایان خاطرنشان کرد: فعلا بازی های باقی‌مانده این فصل برای من مهم است و در رابطه با فصل آینده زمان دیگری تصمیم خواهم گرفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.