تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 36293

خرید تضمینی گندم از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی

خرید تضمینی گندم از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا هادربادی، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار کرد: شبکه تحت پوشش این سازمان تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال جاری در قالب خرید مباشرتی بالغ بر ۳ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۷۰ تن گندم از کشاورزان عزیز در ۳۲ استان کشور را خریداری کرده است. وی افزود: کل

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا هادربادی، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار کرد: شبکه تحت پوشش این سازمان تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال جاری در قالب خرید مباشرتی بالغ بر ۳ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۷۰ تن گندم از کشاورزان عزیز در ۳۲ استان کشور را خریداری کرده است.
وی افزود: کل خرید تضمینی گندم توسط شبکه تحت پوشش این سازمان در سال گذشته ۲ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۲۲۷ تن بود که میزان خرید امسال در مقایسه با سال قبل حدود ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: تا پایان فصل برداشت گندم در سراسر کشور، این سازمان و شبکه تحت پوشش با آمادگی کامل خرید تضمینی گندم را ادامه خواهد داد.
وی گفت: تاکنون شبکه تحت پوشش سازمان در استان خوزستان با خرید یک میلیون و ۴۶ هزار تن بالاترین میزان خرید گندم توسط شبکه تعاونیهای روستایی در کشور را داشته و پس از آن به ترتیب استان‌های فارس با بیش از ۵۴۳ هزار تن، همدان با ۱۷۲ هزار تن، آذربایجان غربی با ۱۵۰ هزار تن و کردستان با ۴۳۷ هزار تن قرار می‌گیرند.
هادربادی در پایان عنوان کرد: نقش شبکه تعاونی‌های روستایی کشور به ویژه از بعد حمل و نگهداری گندم به ویژه در مناطق روستایی با دسترسی محدود و صعب‌العبور و نیز خرید از کشاورزان خرده مالک قابل توجه است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.