تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 5591

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تبریک سید حمید سجادی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و راهیابی به مسابقات جهانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بار دیگر موجبات فخر ‌و نشاط مردم ایران را به همراه داشت. فتح جام قهرمانی

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تبریک سید حمید سجادی به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و راهیابی به مسابقات جهانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بار دیگر موجبات فخر ‌و نشاط مردم ایران را به همراه داشت.

فتح جام قهرمانی در هماوردی با ژاپن میزبان مسابقات که به پشتوانه اندیشه‌های مربیان ایرانی به ارمغان آمد، بیانگر امیدواری به ورزشی است که بارها عزت و عظمت ورزش ایران در دنیا را به منصه ظهور رسانده است.

قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به تک تک ملی پوشان، کادرفنی و سرپرستی، مسئولان فدراسیون و مردم علاقمند به ورزش تبریک می‌گویم.

امیدوارم مسیر رشد وتعالی والیبال ایران به سمت موفقیت‌های بالاتر و پایدارتر در عرصه‌های رقابتی آینده اعم از رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک استمرار یابد و خواسته دوستداران والیبال محقق شود.

سید حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.