تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 13590

حضور ۱۳۱ کشتی‌گیر داخلی و ۲ کشور خارجی در جام تختی

حضور ۱۳۱ کشتی‌گیر داخلی و ۲ کشور خارجی در جام تختی

رمضان جمال‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز هستیم، اظهار کرد: تمامی شرایط لازم از هتل گرفته تا سالن برگزاری مسابقات فراهم شده است و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد. وی ادامه داد:  علاوه بر کشتی‌گیران خارجی قرار است ۱۳۱ کشتی‌گیر داخلی در این رقابت‌ها

رمضان جمال‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز هستیم، اظهار کرد: تمامی شرایط لازم از هتل گرفته تا سالن برگزاری مسابقات فراهم شده است و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد:  علاوه بر کشتی‌گیران خارجی قرار است ۱۳۱ کشتی‌گیر داخلی در این رقابت‌ها شرکت کند که از این تعداد ۴۲ نفر خوزستانی هستند. ضمن این‌که در حال حاضر حضور تیم‌های ارمنستان و تونس در جام تختی قطعی شده است و ممکن است تیم‌های گرجستان، عراق و سوریه نیز در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

سرپرست هیات کشتی خوزستان با بیان این که مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، عنوان کرد: جام تختی از ۴ تا ۶ اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود و امیدواریم میزبانی شایسته‌ای از این مسابقات داشته باشیم.

وی همچنین بیان کرد: مطمئناً سطح مسابقات بالا خواهد بود زیرا بیشتر کشتی‌گیران مطرح ایرانی با توجه به اینکه آخرین چرخه انتخابی تیم ملی است و کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارند، به صورت قوی در مسابقات شرکت می‌کنند و قطعا سطح کیفی مسابقات بالا خواهد رفت.

جمال‌پور درباره این میزبانی در اهواز گفت: مطمئناً اخذ چنین میزبانی‌هایی باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین کشتی‌گران و به ویژه جوانان این رشته خواهد شد و باعث می‌شود به صورت جدی‌تر به این رشته ورزشی بپردازند و قطعاً به رشد، توسعه و پویایی کشتی خوزستان کمک شایانی خواهد داشت. هدف ما این است که با گرفتن چنین میزبانی‌هایی بیشتر به کشتی فرنگی و کشتی آزاد بپردازیم زیرا خوزستان استعدادهای خوبی در کشتی دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.