تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 42801

بازیکن نفت‌مسجدسلیمان: فقط به صعود فکر می‌کنیم

بازیکن نفت‌مسجدسلیمان: فقط به صعود فکر می‌کنیم

امین هاشمی‌فر در حاشیه تمرین امروز ۱۲ آذرماه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر نفت مسجدسلیمان در شرایط خوبی قرار دارد و در چند بازی اخیر ثابت کرده‌ایم نفت مدعی اول صعود است. در بازی‌های اخیر کاملاً تاکتیکی عمل کرده‌ایم و نتیجه گرفته‌ایم. خوشبختانه تلاش بازیکنان و کادر فنی در

امین هاشمی‌فر در حاشیه تمرین امروز ۱۲ آذرماه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر نفت مسجدسلیمان در شرایط خوبی قرار دارد و در چند بازی اخیر ثابت کرده‌ایم نفت مدعی اول صعود است. در بازی‌های اخیر کاملاً تاکتیکی عمل کرده‌ایم و نتیجه گرفته‌ایم. خوشبختانه تلاش بازیکنان و کادر فنی در حال رسیدن به نتیجه است. 
فقط به صعود به فکر می‌کنیم
به گزارش ایسنا وی ادامه داد: از شروع بازی‌ها به فکر صدر جدول بودیم و خدا را شکر در همین راستا در حال حرکت هستیم. البته فعلاً کاری به جدول نداریم و با هدف و برنامه خودمان پیش می‌رویم. قطعاً جدول در ادامه بالا و پایین زیاد خواهد داشت ولی ما فقط به صعود به لیگ برتر فکر می‌کنیم. 
کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: نکته مثبتی که در تیم ما وجود دارد حمایت هوادارانمان است و خدا را شکر هماهنگی خوبی بین هواداران، مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادر فنی ایجاد شده است و همین باعث شده است نتایج خوبی به دست بیاوریم. از هواداران و مدیریت باشگاه می‌خواهیم حمایت‌های خود را بیشتر کنند. زیرا این تیم قطعاً پتانسیل صعود دارد و هدف ما نیز خوشحال کردن هوادارن است. 
بازی سختی مقابل سایپا داریم
همچنین حسین بهرامی بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این هفته بازی سختی مقابل تیم سایپا داریم و امیدوارم با همدلی و کار فنی زیاد بتوانیم با سه امتیاز به خوزستان برگردیم. 
وی در پاسخ به این سؤال که نفت مسجدسلیمان چقدر از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار است، خاطرنشان کرد: صد درصد شانس داریم، البته از فصل گذشته تغییرات زیادی در تیم ایجاد شد و به همین دلیل در هفته‌های ابتدایی نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. اما رفته رفته با اضافه شدن تمام بازیکنان به تیم و یکدلی که بین تمام اعضای تیم شکل گرفت توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. قول می‌دهیم صد درصد به لیگ برتر صعود کنیم. 
امسال تمام بازی‌های نفت ۶ امتیازی هستند
به گزارش ایسنا، فرزاد بهزادی مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز درباره شرایط این تیم گفت: امسال تمام بازی‌های نفت ۶ امتیازی هستند و خوشبختانه بازیکنان تیم فراتر از امکانات و شرایط کار کردند. 
وی درباره بازی نفت مقابل سایپا، عنوان کرد: با یک تیم خوب و قابل احترام بازی داریم، تیمی که ترکیبی از بازیکنان باتجربه لیگ برتر و لیگ یک است. سایپا را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که طبق آنچه مدنظر است کار را پیش ببریم. تاکتیک تیمی و فردی بازیکنان‌مان نشان از تکنیک ناب خوزستانی است و امیدوارم این مهم را مقابل سایپا نیز به نمایش بگذاریم و دست پر به خوزستان برگردیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.