تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
کد خبر : 34323

رهبر انصارالله: عربستان حتی اقدامات سوئد و اسرائیل را محکوم نکرد

رهبر انصارالله: عربستان حتی اقدامات سوئد و اسرائیل را محکوم نکرد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله سه شنبه شب در سخنانی با اشاره جنایت قرآن سوزی در سوئد گفت: واکنش جهان اسلام به اهانت سوئد به قرآن کریم در سطح جنایتی که مرتکب شدند، نبود. وی ادامه داد: امت اسلام، امت بزرگی است که می‌تواند کالاهای سوئدی را

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله سه شنبه شب در سخنانی با اشاره جنایت قرآن سوزی در سوئد گفت: واکنش جهان اسلام به اهانت سوئد به قرآن کریم در سطح جنایتی که مرتکب شدند، نبود.
وی ادامه داد: امت اسلام، امت بزرگی است که می‌تواند کالاهای سوئدی را تحریم کند و این تحریم از لحاظ اقتصادی آثار خود را بر سوئد خواهد گذاشت.
سید الحوثی در ادامه به تحولات اخیر فلسطین و تداوم حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در جنین اشاره کرده و افزود: به عنوان امت اسلامی دارای مسئولیت دینی و اخلاقی در برابر فلسطین هستیم و باید گام‌های جدی در پشتیبانی مردم فلسطین برداشته شود.
وی تأکید کرد که مواضع شرافتمندانه‌ای از رزمندگان در فلسطین، لبنان و محور مقاومت شاهدیم که روز به روز در حال گسترش است.
وی همچنین گفت که رژیم سعودی نه اقدام سوئد را محکوم کرد و نه جنایات رژیم صهیونیستی را، اما در قبال قطر به راحتی روابط خود را قطع کرده بود.
رهبر انصارالله تأکید کرد که امت اسلامی درباره آنچه در فلسطین روی می‌دهد مسئول است؛ البته برخی کشورها در حمایت مالی از تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین نقش دارند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.