تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 47698

اکبرپور: استقلال برای موفقیت در لیگ باید اختلافات را کنار بگذارد

اکبرپور: استقلال برای موفقیت در لیگ باید اختلافات را کنار بگذارد

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از برد استقلال مقابل سپاهان می‌توان گفت که بخش زیادی از مسیر قهرمانی طی شده است؟ اظهار کرد: از اول فصل استقلال هدفش را مشخص کرد و بازیکنان تصمیم گرفتند با توجه به شرایط سختی که برای این تیم وجود داشت

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از برد استقلال مقابل سپاهان می‌توان گفت که بخش زیادی از مسیر قهرمانی طی شده است؟ اظهار کرد: از اول فصل استقلال هدفش را مشخص کرد و بازیکنان تصمیم گرفتند با توجه به شرایط سختی که برای این تیم وجود داشت برای قهرمانی بجنگند، البته استقلال با قهرمانی در نیم فصل اول نیمی از مسیر را طی کرد و در نیم فصل دوم نیز استقلال یکی از تیم‌های خوب لیگ برتری و مدعی قهرمانی است و نشان داده که برای قهرمانی می‌جنگد. ۳ امتیازی که در بازی با سپاهان کسب شد قطعا به استقلال کمک می‌کند تا به هدفش که قهرمانی است، دست پیدا کند.
وی در پاسخ به این پرسش که بلانکو بعد از بازی با تراکتور هنوز گل یا پاس گل ثبت نکرده، به نظر شما عملکرد راضی کننده‌ای داشته است یا خیر؟ گفت: وی آن چیزی که مربی از او خواسته انجام داده و عملکرد خوبی داشته است. شاید دیدگاه بقیه این است که او باید گل یا پاس گل ثبت می‌کرد اما امکان دارد دیدگاه مربی چیزی دیگری باشد. او حتی اگر در خط حمله موفق به ثبت گل نشده اما آن کارهایی که به او محول شده به خوبی انجام داده است. به هر صورت اگر استقلال امروز توانسته به نتایج خوبی دست پیدا کند به خاطر همکاری تمام بازیکنان بوده و همه در موفقیت استقلال نقش داشته‌اند. ضمن اینکه معتقدم تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد علاوه بر مهاجم و خط حمله، دفاع خوبی نیز باید داشته باشد و همه برای قهرمانی تلاش کنند.
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که بزرگترین مانع استقلال برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر چیست؟ تصریح کرد: بزرگ ترین مانع استقلال اختلاف بین مدیریت، کادر فنی و مشکلات مالی است که باید رفع شود. استقلال اگر لطمه بدی بخورد از داخل خودش می‌خورد در غیر این صورت تمام بازیکنان برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم اختلافات رفع شود تا همه به آن هدفی که دنبالش هستند، دست پیدا کنند.
اکبرپور در پایان گفت: اگر اختلافی وجود دارد باید در پایان فصل به آن بپردازنند نه در میانه راه که تیم به دنبال قهرمانی است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.