تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 32542

ضرب و شتم مامور اورژانس در محله خاک سفید

ضرب و شتم مامور اورژانس در محله خاک سفید

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل توکلی، دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۶:۱۷ دقیقه روز سه شنبه، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و عابر پیاده به مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد که درپی آن بلافاصله نیروهای اورژانس استان تهران به محل حادثه در خاک سفید تهرانپارس اعزام شدند. توکلی تصریح کرد: زمانی که

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل توکلی، دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۶:۱۷ دقیقه روز سه شنبه، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و عابر پیاده به مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد که درپی آن بلافاصله نیروهای اورژانس استان تهران به محل حادثه در خاک سفید تهرانپارس اعزام شدند.
توکلی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس درحال خدمت رسانی بودند ناگهان عده‌ای از تماشاگران حادثه به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا کردند که این اقدام منجر به جراحت شدید پرسنل اورژانس و آسیب به آمبولانس شد.
سرپرست اورژانس استان تهران تصریح کرد: هم‌اکنون کارشناس حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی بوده و اداره حقوقی اورژانس تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.
وی با تاکید بر اینکه میزان ناوگان و منابع فعلی جوابگوی حجم درخواست مددجویان نیست، افزود: نیاز به عزم جدی در کشور جهت بهبود شرایط حال حاضر اورژانس استان تهران وجود دارد. با توجه به کمبود منابع و فرسودگی ناوگان و خستگی همکاران به‌دلیل حجم بالای ماموریت‌های اعزامی، از مردم فهیم درخواست داریم از رفتارهای عجولانه و هیجانی نسبت به برخی از تاخیرهای ناخواسته همکاران ما پرهیز کنند.
سرپرست اورژانس استان تهران در پایان گفت: قطعا درکنار ارائه خدمت به مردم شریف، کرامت همکاران تلاشگر اورژانس ۱۱۵ و حفظ سلامتی این عزیزان از اولویت های مهم ما است و با هرگونه تعدی از طریق مراجع قضایی برخورد می شود و تا حصول نتیجه پیگیری جدی ادامه پیدا خواهد کرد.
پیگیری وزیر بهداشت از وضعیت تکنسین آسیب‌دیده
درپی این حادثه همچنین بهرام عین الهی وزیر بهداشت که در ژنو به سر می‌برد، در تماس تلفنی با محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران آخرین وضعیت نیروی اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفته را پیگیری کرد و با تاکید جدی بر روند درمانی این پرسنل گفت: برای صیانت از همکارانمان تا آخرین لحظه پیگیری قضایی این موضوع ادامه پیدا کند.
وزیر بهداشت افزود: پیگیری‌های لازم به صورت ویژه برای بالا بردن هزینه های ارتکاب جرم در زمینه آسیب به همکاران اورژانس و آمبولانس ها از طریق قوای ۳ گانه افزایش یابد تا افراد خاطی نتوانند در ارائه خدمت رسانی به مردم نیازمند و مددجویان اخلالی ایجادکنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.