تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 41541

بازداشت مدیران یک شرکت پتروشیمی به دلیل تخلف ۲۲ میلیون دلاری

بازداشت مدیران یک شرکت پتروشیمی به دلیل تخلف ۲۲ میلیون دلاری

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگیری مدیران یک شرکت فعال در حوزه پتروشیمی در محدوده خیابان ولیعصر شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیشدستانه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگیری مدیران یک شرکت فعال در حوزه پتروشیمی در محدوده خیابان ولیعصر شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیشدستانه و  شکایت تعدادی از صرافان و بانک مرکزی مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی توسط مدیران این شرکت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: برابر گزارش‌های دریافتی مدیران این شرکت فعال در زمینه پتروشیمی ۲۲ میلیون دلار ارز  را برای واردات موادشیمیایی دریافت کرده اما به تعهدات ارزی و عدم فروش ارز حاصل از صادرات عمل نکرده بودند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه مدیران این شرکت متواری شده بودند، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با روش‌های پلیسی اقدام به شناسایی محل اختفای متهمان کرده و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی، با اجرای عملیاتی این افراد را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.  
افشاری با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت:‌ متهمان دستگیر شده تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. در همین راستا نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.  
وی درباره ارزش ریالی تخلف مدیران این شرکت نیز گفت:‌ کارشناسان ارزش ریالی ارز مورد تعهد را بیش از ۱۱ هزارمیلیارد ریال اعلام کرده‌اند. تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در این خصوص همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.