تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 47757

مس‌سونگون محکوم به شکست رقیب سنتی

مس‌سونگون محکوم به شکست رقیب سنتی

هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال، امروز (جمعه) برگزار می‌شود و مس‌سونگون ورزقان در حساس‌ترین مسابقه از ساعت ۱۶ پذیرای گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود. سونگونی‌ها که این فصل قافیه را به گیتی‌پسند باخته‌اند؛ شرایط چندان جالبی ندارند و از آخرین پیروزی‌شان ۴ هفته می‌گذرد. در سمت مقابل گیتی‌پسند اما با مسجل کردن قهرمانی‌اش چند هفته مانده به

هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال، امروز (جمعه) برگزار می‌شود و مس‌سونگون ورزقان در حساس‌ترین مسابقه از ساعت ۱۶ پذیرای گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود.
سونگونی‌ها که این فصل قافیه را به گیتی‌پسند باخته‌اند؛ شرایط چندان جالبی ندارند و از آخرین پیروزی‌شان ۴ هفته می‌گذرد.
در سمت مقابل گیتی‌پسند اما با مسجل کردن قهرمانی‌اش چند هفته مانده به پایان لیگ؛ هفته گذشته جشن بالا بردن جام را در اصفهان برپا کرد و برای انجام بازی تشریفاتی مقابل رقیب سنتی به تبریز سفر می‌کند.
به گزارش ایسنا، مسی‌ها علاوه بر از دست دادن جام برای رسیدن به عنوان نائب قهرمانی هم با اما و اگر مواجه هستند. غلبه بر گیتی‌پسند در هر شرایط سونگونی‌ها را که اکنون با ۵۱ امتیاز در رتبه دوم حضور دارند، به نائب قهرمانی نائل می‌سازد؛ اما تساوی یا باخت مس‌سونگون در این مسابقه به شرط نتیجه‌گیری گهرزمین سیرجانِ ۴۹ امتیازی و رده سومی در خانه ایرالکو حتی رتبه دوم را هم از چنگ شاگردان بی‌غم در می‌آورد. بنابراین لاله‌های نارنجی برای نائب قهرمانی بی‌دردسر، محکوم به شکست تیم قهرمان هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.