تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 42180

رکورد مقدس لبران جیمز/ دست نیافتنی تا سال‌ها!

رکورد مقدس لبران جیمز/ دست نیافتنی تا سال‌ها!

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در تورنمنت درون فصلی، تیم لس‌انجلس لیکرز با درخشش فوق ستاره‌هایی چون لبران جیمز و آنتونی دیویس، تیم «یوتا جز» را شکست داد تا هم این تیم مرحله مسابقات «درون فصلی» صعود کند و هم جیمز به یک رکورد خارق‌العاده دست یابد. لبران جیمز در این

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در تورنمنت درون فصلی، تیم لس‌انجلس لیکرز با درخشش فوق ستاره‌هایی چون لبران جیمز و آنتونی دیویس، تیم «یوتا جز» را شکست داد تا هم این تیم مرحله مسابقات «درون فصلی» صعود کند و هم جیمز به یک رکورد خارق‌العاده دست یابد.
لبران جیمز در این دیدار خانگی برای تیم خود ۱۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۹ پاس گل را به ثبت رساند تا به اولین بازیکن در تاریخ رقابت‌های NBA تبدیل شود که ۳۹ هزار امتیاز را در این مسابقات به دست آورده است.

وقتی رکورد مقدس شکست
لبران جیمز روز (چهارشنبه) ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، موفق شد با کسب ۳۸ امتیاز در دیدار مقابل «اوکلاهاما سیتی‌تاندر»، با گذر از رکورد ۳۳ ساله «کریم عبدالجبار»، عنوان امتیازآورترین بازیکن تاریخ مسابقات NBA را به نام خود ثبت کند.
این رکورد تا قبل از بازی روز (چهارشنبه – ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) تیم‌های «لس‌آنجلس لیکرز» و «اوکلاهاما سیتی تاندر»، با ۳۸,۳۸۷ امتیاز در اختیار «کریم عبدالجبار» بود اما در آن دیدار توسط «لبران جیمز» شکسته شد تا او با ۳۸,۳۹۰ امتیاز، در صدر جدول رکورد امتیازآورترین بازیکنان تاریخ NBA قرار بگیرد.
از این رکورد به عنوان «رکورد مقدس» لیگ NBA نام برده می‌شود و اکنون لبران جیمز این رکورد را به ۳۹ هزار امتیاز افزایش داده و همچنان نیز در سطح یک بسکتبال جهان در حال فعالیت است و قطعا می‌تواند رکورد مقدس خود را بهبود بخشد. پیش بینی می‌شود این رکورد سال‌های سال پابرجا باقی بماند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.