تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 29399

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جشن و مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال پرشور و پررنگ‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، گفت:‌ خوشبختانه امسال نیز مردم با حضور حماسی و جانانه خود برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته و حضور گسترده و چشمگیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند. وی

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جشن و مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال پرشور و پررنگ‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، گفت:‌ خوشبختانه امسال نیز مردم با حضور حماسی و جانانه خود برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته و حضور گسترده و چشمگیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.
وی با بیان اینکه حضور مردم، دشمنان انقلاب و این مرز و بوم را بار دیگر ناامید کرد، گفت: مردم شریف تهران در این راهپیمایی با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
محمدیان با اشاره به وضعیت امنیت راهپیمایی امسال نیز گفت:‌ همکاران من از چند روز قبل از راهپیمایی در آماده باش بوده و تمهیدات ترافیکی و انتظامی را برای برگزاری این مراسم باشکوه اتخاذ کردند.  خوشبختانه در نتیجه تمام این اقدامات و با مشارکت و همکاری دیگر دستگاه‌ها و مردم راهپیمایی در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و هیچ مشکلی در حوزه‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی در طول برگزاری راهپیمایی مشاهده نشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.