تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 39424

اوضاع در تراکتور بر وفق مراد این دروازه‌بان است

اوضاع در تراکتور بر وفق مراد این دروازه‌بان است

تراکتور شب گذشته درحالی در خانه‌ی آلومینیوم به برتری چهار بر صفر دست‌یافت و صدرنشین شد که نمی‌توان عملکرد کم‌نقص حسین پورحمیدی را در درون دروازه این تیم نادیده گرفت. باشگاه تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی محمدرضا اخباری گلر محبوب و شماره یک تیمش را از دست داد و حفاظت از دروازه این تیم به حسین

تراکتور شب گذشته درحالی در خانه‌ی آلومینیوم به برتری چهار بر صفر دست‌یافت و صدرنشین شد که نمی‌توان عملکرد کم‌نقص حسین پورحمیدی را در درون دروازه این تیم نادیده گرفت.
باشگاه تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی محمدرضا اخباری گلر محبوب و شماره یک تیمش را از دست داد و حفاظت از دروازه این تیم به حسین پورحمیدی سپرده شد.
پورحمیدی فصل گذشته با ثبت ۱۷ کلین‌شیت با پیراهن ایرالکو عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت تا به یکی از بهترین سنگربانان لیگ بیست‌ودوم تبدیل شود.
اما دروازه‌بان ۲۵ ساله حال‌حاضر تی‌تی‌ها، در سه بازی ابتدای فصل جدید تراکتور لیگ‌برتر و لیگ‌قهرمانان آسیا، هفت بار دروازه خود را باز شده دید تا این عملکرد ضعیف، شرایط را برای پورحمیدی دشوار کند.
به گزارش ایسنا، پس از این دوره‌ی طوفانی، پورحمیدی مقابل مس‌رفسنجان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم دروازه‌اش را بسته‌نگه داشت تا اکنون بالاتر از علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری و سید حسین حسینی، صدر جدول کلین‌شیت‌های لیگ‌برتر را به خود اختصاص دهد.
اکنون می‌توان مدعی شد که پورحمیدی روزهای خوبی را در تراکتور سپری می‌کند و پاکو خمس می‌تواند در ادامه فصل با اطمینان بیشتر، از او به عنوان یک دروازه‌بان قابل اتکا استفاده کند. او شب گذشته در پیروزی پرگل تیمش برابر ایرالکو نقش پر رنگی را ایفا کرد تا تی‌تی‌ها با ۱۲ امتیاز صدرنشین شوند.
سرخ‌پوشان دیار آذربایجان بعد از فیفادی ماه اکتبر در تقابلی از هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال ایران به مصاف ذوب‌آهن می‌روند. اوضاع در چهار بازی اخیر تراکتور بر وفق مراد پورحمیدی بوده و باید دید عملکرد گلر با انگیزه تی‌تی‌ها در اصفهان چگونه خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.