تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
کد خبر : 5499

دومین پیروزی تیم ملی هندبال زنان در قهرمانی آسیا

دومین پیروزی تیم ملی هندبال زنان در قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در سومین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم فلسطین به میدان رفت. ملی‌پوشان ایرانی در یک بازی کاملا یکطرفه با نتیجه ۵۲ بر ۹ به دومین برتری خود در این رقابت‌ها رسیدند.  ملی‌پوشان ایرانی که پیش از این نیز مقابل تیم ملی کویت

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در سومین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم فلسطین به میدان رفت. ملی‌پوشان ایرانی در یک بازی کاملا یکطرفه با نتیجه ۵۲ بر ۹ به دومین برتری خود در این رقابت‌ها رسیدند. 

ملی‌پوشان ایرانی که پیش از این نیز مقابل تیم ملی کویت پیروز و مقابل تیم ملی ژاپن شکست خورده بودند باید فردا در چهارمین دیدار خود به مصاف میزبان مسابقات یعنی اردن بروند. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور به میزبانی اردن آغاز شده و تا ۳ مهر ادامه دارد. تیم ایران در گروه B این مسابقات با کویت، اردن، ژاپن، فلسطین و سوریه همگروه است. در دیگر گروه نیز تیم‌های کره جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، قزاقستان و ازبکستان حضور دارند. در پایان این مسابقات ۵ سهمیه جهانی توزیع می‌شود.

مینا وطن پرست، شقایق باپیری، عطیه شهسواری، شیما زارع، فاطمه خلیلی، نوریه عباسی، هدیه ویسی، آرزو کیانی آرا، حدیث نوروزی، مریم یوسفی، ساناز رجبی، مژگان قهرمانی، الناز قاسمی، هانیه لک، رویا نوروزی، بهاره ایزدگشب، صونا بیداد و زینب بذرافکن اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی زنان آسیا است.

کادرفنی تیم ملی زنان را نیز عزت الله رزمگر به عنوان مدیرفنی، خدیجه قانع به عنوان مربی، نشمین شافعیان به عنوان مشاور فنی، ناهید مقبول به عنوان سرپرست و فاطمه جعفری به عنوان فیزیوتراپ تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.