تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 47549

گلایه‌های ملی پوش بوکس از فدراسیون/ رضایی: آینده جوان ۲۳ ساله را خراب نکنید

گلایه‌های ملی پوش بوکس از فدراسیون/ رضایی: آینده جوان ۲۳ ساله را خراب نکنید

اشکان رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز ناراحتی به دلیل کنار گذاشته شدنش از تیم ملی بوکس، توضیح داد: قبل از مسابقات کشوری اردوهای تیم ملی با مربی کوبایی شروع شد و من نیز به تمرینات دعوت شدم. در آن زمان مریضی شدیدی داشتم و حتی به آقای رحمتی مدیر تیم‌های ملی نیز زنگ

اشکان رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز ناراحتی به دلیل کنار گذاشته شدنش از تیم ملی بوکس، توضیح داد: قبل از مسابقات کشوری اردوهای تیم ملی با مربی کوبایی شروع شد و من نیز به تمرینات دعوت شدم. در آن زمان مریضی شدیدی داشتم و حتی به آقای رحمتی مدیر تیم‌های ملی نیز زنگ زدم و اطلاع دادم که چند روزی است آنفلوانزای شدید گرفته‌ام و دکتر گفته است که به دلیل کاهش سطح اکسیژن خون نباید تمرین کنم. نامه‌ها و مدارک پزشکی هم وجود دارند اما به من گفتند اگر به تمرینات نروم از تیم ملی کنار گذاشته می‌شوم.
نامه‌ها و مدارک پزشکی هم وجود دارند اما به من گفتند اگر به تمرینات نروم از تیم مل کنار گذاشته می‌شوم.
او ادامه داد: پس از صحبت‌های آقای رحمتی به اجبار در اردوها حاضر شدم و یک جلسه تمرین کردم که شرایطم بدتر شد و اکسیژن خونم به شدت پایین آمد، تب و لرز شدید گرفتم و به ناچار در اردو استراحت کردم. آنجا ماندم تا پس از بهبودی دوباره تمرین کنم که متاسفانه خوب نشدم و مرخصی گرفته و به ایذه برگشتم چون احتمال اینکه بیماری من واگیردار باشد وجود داشت و به خانه رفتم. 
دارنده ۵ مدال طلا و یک مدال نقره ایران، ادامه داد: واقعا شرایط خوبی نداشتم و به من گفتند که حتما باید در مسابقات کشوری مبارزه کنم وگرنه به تیم ملی دعوت نمی‌شوم. با آن شرایط چند روز در ایذه تمرین کردم و در مسابقات کشوری بازی اول را با جان کندن بردم. حتی در راند دوم بریدم و به سختی مبارزه خودم را بردم. در مبارزه دومم به باقر فرجی که سال قبل در فینال او را برده بودم خوردم. البته سال ۹۸ هم فرجی بنده را در فینال شکست داده بود اما من در زاهدان هم باقر فرجی را برده بودم. واقعا به دلیل بیماری در آمادگی کامل نبودم و در واقع اصلا بوکس نکردم و باختم. 
او با گلایه از فدراسیون و ابراز ناراحتی، اظهار کرد: بسیار ناراحت هستم که با وجود همه مدارک پزشکی، اصلا به اردو دعوت نشده‌ام که حداقل یکبار پس از پشت سر گذاشتن دوران بیماری، شانس خودم را مجدد برای ملی‌پوش شدن امتحان کنم. من در مسابقات کشوری اصلا آماده نبودم و همه مسئولان از بیماری من مطلع بودند. بوکسور ۲۳ ساله‌ای مثل من که در انتخابی المپیک قبل پای سهمیه به قزاقستان باختم، در ۶ دوره قهرمانی کشور حضور داشته و ۵ طلا و یک نقره دارم اصلا اجازه نمی‌دهند انتخابی بزنم.

ملی پوش سابق بوکس ایران با ابراز ناراحتی از این موضوع گفت: فقط می‌خواهم بدانم دلیل اینکه من را به اردو دعوت نمی‌کنند تا انتخابی بزنم چیست؟ از مربیان کوبایی تیم ملی هم ناراحت نیستم چون این مربیان مدت کمی است در ایران حضور دارند و در این یک ماه نمی‌توانند همه بوکسورهای ایران را بشناسند. 
همه عمر و جوانی‌ام را برای بوکس گذاشته‌ام و چرا حالا که شرایط مناسبی دارم فرصت دوباره به من نمی‌دهند؟
او گفت: الان ایذه هستم و تمرین می‌کنم و اصلا برای فرصت به این مهمی به من اجازه نمی‌دهند تا یک انتخابی بزنم. تیم می‌خواهد به ایتالیا برود تا در انتخابی المپیک شرکت کند، همه عمر و جوانی‌ام را برای بوکس گذاشته‌ام و چرا حالا که شرایط مناسبی دارم فرصت دوباره به من نمی‌دهند؟ یعنی با یک باخت همه رزومه من خراب شد؟  آن هم وقتی مریض بودم و همه مسئولان فدراسیون اطلاع داشتند؟
رضایی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: سال‌ها من حریفان را بردم و در اردو حاضر شدم، اما باز هم حریفان من را به اردو دعوت می‌کردند و دوباره با آن‌ها انتخابی می‌زدیم، اما الان این فرصت را از من می‌گیرند. من هر ۵ حریف خودم را در قهرمانی کشور زاهدان برده بودم، اما همه آن‌ها را به اردو دعوت کردند تا انتخابی درون اردویی بزنیم، اما امسال با یک باخت من را دعوت نمی‌کنند!
او در پایان گفت: شاید یک روز خوب نباشم و بدنم در افت باشد، انصاف نیست که اینگونه رزومه ورزش من را نادیده بگیرند. اگر مسابقات آسیایی بود چیزی نمی‌گفتم اما الان انتخابی المپیک است. امیدوارم فدراسیون در تصمیماتش تجدید نظر کند و آینده ورزشی من به عنوان یک جوان ۲۳ ساله را به خطر نیندازند.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.