تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 17012

فدراسیون بوکس: برای قهرمانی آسیا آماده می‌شویم

فدراسیون بوکس: برای قهرمانی آسیا آماده می‌شویم

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو شهریور ماه سال جاری برگزار شود، شورای المپیک آسیا روزگذشته (جمعه) ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ از به تعویق افتادن یک ساله این مسابقات خبر داد؛ اتفاقی که برنامه فدراسیون‌های ورزشی کشورهای شرکت کننده را به طورکامل تحت تاثیر قرار داد. عیسی گل‌محمدی سخنگوی

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو شهریور ماه سال جاری برگزار شود، شورای المپیک آسیا روزگذشته (جمعه) ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ از به تعویق افتادن یک ساله این مسابقات خبر داد؛ اتفاقی که برنامه فدراسیون‌های ورزشی کشورهای شرکت کننده را به طورکامل تحت تاثیر قرار داد.

عیسی گل‌محمدی سخنگوی فدراسیون بوکس ایران در رابطه با تاثیر این اتفاق روی برنامه‌های تیم ملی بوکس در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ما با همان شرایط گذشته برنامه‌های خود را پیش خواهیم برد، اما هدف خود را رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار خواهیم داد. اردوهای مشترکی هم داریم که قطعا سعی می‌کنیم برگزار شود.

او درباره اردوی مشترک پیش رو نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اواسط خرداد ماه تیم ملی آذربایجان وارد ایران می‌شود تا با ملی‌پوشان ما اردوی مشترک برگزار کند. قطعا این اردو تاثیرات مثبتی روی روند آماده سازی تیم ملی خواهد داشت. البته تعویق بازی‌های آسیایی نیز تا حدودی به سود ما بود تا با زمان بیشتری به برنامه‌ها رسیدگی کنیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی بعد از قهرمانی کشور آغاز خواهد شد، اظهار کرد: ابتدا بگویم که ما به استان‌های مختلفی پیشنهاد میزبانی دادیم، اما به دلیل شرایط سخت از نظر امکانات حاضر به پذیرفتن این مسئولیت نشدند که زاهدان این مهم را بر عهده گرفت.

او درباره دلیل کاهش سهمیه استان‌ها نیز توضیح داد: اینکه سهمیه‌ها را به هفت، پنج و سه بوکسور کاهش دادیم تنها برای بالا بردن کیفیت مسابقات بود تا تیم‌ها بهترین‌های خود را عازم مسابقات کنند (۱۰ استان اول دور قبل ۷ بوکسور، ۱۰ استان دوم دور قبل ۵ بوکسور و ۱۰ استان سوم دور قبل مسابقات قهرمانی کشور ۳ سهمیه برای این دوره خواهند داشت).

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.