تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 38849

کیفیت لیگ امسال افزایش یافته است/ وقفه در لیگ خوب نیست

کیفیت لیگ امسال افزایش یافته است/ وقفه در لیگ خوب نیست

کیوان صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ترکیب تیم گیتی‌پسند در فصل جدید، اظهار کرد: سعی در حفظ ترکیب تیم داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم افراد موثر را امسال نیز در ترکیب نگه داریم.  او افزود: در بعضی از پست‌ها که تقریبا ضعف داشتیم و عملکرد چندان خوبی ارائه نکردیم، بازیکنانی جذب کرده‌ایم؛ برای

کیوان صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ترکیب تیم گیتی‌پسند در فصل جدید، اظهار کرد: سعی در حفظ ترکیب تیم داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم افراد موثر را امسال نیز در ترکیب نگه داریم. 
او افزود: در بعضی از پست‌ها که تقریبا ضعف داشتیم و عملکرد چندان خوبی ارائه نکردیم، بازیکنانی جذب کرده‌ایم؛ برای مثال رضا عزتی در کنار علی شیرانی در گوش راست هستند و یک بازیکن در کنار حمید تاجیک اضافه شده است. یک دروازه‌بان و یک پخش‌کن جدید نیز در ترکیب امسال به چشم می‌خورند. در مقابل، در پستی مانند خط‌زن‌ها عملکرد خوبی داشتیم و همان ترکیب قبل مشغول بازی هستند.
سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند در توصیف شرایط کیفی لیگ پس از گذشت دو هفته، بیان کرد: امسال، بازیکنان به خوبی در تیم‌ها توزیع شده‌اند که باعث افزایش تعداد تیم‌های قدرتمند شده و در نتیجه کیفیت لیگ را بالا برده است.
صادقی اضافه کرد: تقریبا بازیکنان بین‌ تیم‌های پلیمر، طبس، کرمان و کازرون پخش شده‌اند که به نظر من، رقابت با این تیم‌ها دشوار است، چرا که پرقدرت هستند و بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش را در ترکیب خود جای داده‌اند. با بالا رفتن کیفیت لیگ، نمی‌توان قهرمان را از پیش تعیین کرد. امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.
او ادامه داد: تعطیلات نه برای بازیکنان و نه برای باشگاه‌ها خوب است‌، زیرا بازیکنان باید فاز بدنسازی خود را مجدد آغاز کنند و هزینه‌هایی نیز به باشگاه‌ها تحمیل می‌شود.
سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند خاطر نشان کرد: در سال گذشته، هدف ما این بود که جزء هشت تیم برتر لیگ باشیم، اما با توجه به نتیجه‌ای که پارسال کسب کردیم، امسال قصد داریم جزء چهار تیم برتر باشیم. همه بازیکنان آماده کسب یکی از سکوها هستند. کار سختی است، ولی تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم.
صادقی در پایان یادآور شد: متاسفانه یا خوشبختانه دو بازی سخت را پشت سر گذاشته‌ایم. از طرفی، هماهنگی لازم را نداشتیم و یک امتیاز از دست دادیم. از طرف دیگر، زمانی‌که تیم‌های مقابل سعی داشتند هماهنگی لازم را به دست آورند، دو امتیاز گرفتیم. امیدوارم در طول مسیر امتیازات خوبی کسب کنیم و بتوانیم خود را در بالای جدول نگه داریم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.