تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 46933

پیشکسوت پرسپولیس: متاسفم یک مربی کوچک را سرمربی تیم کرده‌اند

پیشکسوت پرسپولیس: متاسفم یک مربی کوچک را سرمربی تیم کرده‌اند

ضیا عربشاهی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا درباره شکست این تیم مقابل الومینیوم اراک در لیگ برتر اظهار کرد: درست است که بازی‌ها نزدیک به ۴۵ روز تعطیل بوده و تیم‌ها استراحت کردند اما در پرسپولیس به غیر از بیرانوند و کنعانی‌زادگان که در اردوی تیم ملی بوده‌اند، سایر بازیکنان در

ضیا عربشاهی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا درباره شکست این تیم مقابل الومینیوم اراک در لیگ برتر اظهار کرد: درست است که بازی‌ها نزدیک به ۴۵ روز تعطیل بوده و تیم‌ها استراحت کردند اما در پرسپولیس به غیر از بیرانوند و کنعانی‌زادگان که در اردوی تیم ملی بوده‌اند، سایر بازیکنان در تمرینات حضور داشته و با سایرین هماهنگ بوده‌اند. پرسپولیس در این بازی خیلی بد بازی کرد و این تیم ۴ تا پاس به هم نمی‌توانستند بدهند و این باعث تاسف است.
او ادامه داد: پرسپولیس خیلی خوب شروع نکرد و خیلی بد بازی کرد. برای این تیم با این همه هوادار خوب نیست که یک نفر به اسم اوسمار مربی این تیم باشد. از آوردن این مربی انتقاد می‌کنم زیرا به نظرم در زمان گل‌محمدی هم ایشان آنچنان کمکی هم نبوده و فقط تمرین دهنده بوده است. باید بگویم اوسمار در پرسپولیس تصمیم گیرنده نیست و ارنج تیم با کمک بازیکنان انجام می‌گیرد و متاسفم برای تیم بزرگ که یک مربی کوچک را سرمربی تیم کرده‌اند.
بازیکن سابق پرسپولیس افزود: چرا یک مربی را آورده‌اند که در قواره تیم نیست. خود مدیریت و برخی از اعضای هیات مدیره در حال ضربه زدن به پرسپولیس هستند و فقط شهریاری رئیس هیات مدیره موافق این مربی خارجی نیست. باید اسکوچیچ را سرمربی می‌کردند زیرا کارش را بلد بود و فقط شاید کمی مدیریتش ضعیف بود که آن هم یک دستیار بزرگ را کنارش قرار می‌دادند.
عربشاهی درباره شرایط نقل و انتقالات پرسپولیس بیان کرد: به نظرم فقط خرید آل‌کثیر خوب بوده و این بازیکن باید خودش را در این تیم نشان دهد. درباره بازیکن قطری باید بگویم این بازیکن اگر خوب بود خود قطری‌ها رهایش نمی‌کردند. نمی‌دانم چرا چنین بازیکنی جذب شد؟ این هم مانند نبیل باهویی است و جذبش بودار است.
او درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر برای پرسپولیس توضیح داد: کار برای پرسپولیس سخت شد زیرا تیم‌ها در نیم فصل دوم کمتر امتیاز از دست می‌دهند و از دست دادن این ۳ امتیاز در ادامه بازی‌ها بیشتر به چشم خواهد آمد. امیدوارم هرچه زودتر مدیریت و اعضای هیات مدیره فکری به حال کادرفنی و شرایط تیم کنند تا تیم بیشتر از این تیم ضربه نخورد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.