تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 8164

کشف ۴ تن مواداولیه لوازم آرایشی و بهداشتی از یک شرکت

کشف ۴ تن مواداولیه لوازم آرایشی و بهداشتی از یک شرکت

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی دراین‌باره گفت: مدتی قبل مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مطلع شدند که شرکتی اقدام به قاچاق مواد خوراکی و لوازم بهداشتی در خیابان آزادی کرده است. وی با بیان اینکه مأموران در یک عملیات با رصدهای اطلاعاتی نامحسوس محل دپوی کالاهای قاچاق را مورد شناسایی قرار

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی دراین‌باره گفت: مدتی قبل مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مطلع شدند که شرکتی اقدام به قاچاق مواد خوراکی و لوازم بهداشتی در خیابان آزادی کرده است.

وی با بیان اینکه مأموران در یک عملیات با رصدهای اطلاعاتی نامحسوس محل دپوی کالاهای قاچاق را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل انبار این شرکت که یک واحد ۳۰ متری در خیابان آزادی بود مراجعه کرده و در جریان آن بیش از ۴۰۰۰ کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی را در محل کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه مقادیری برچسب و لیبل تقلبی از محل کشف شد، گفت: اقلام کشف شده فاقد اسناد گمرکی بود.

ولیپور گوردزی با بیان اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی ۲ مالک این کالاها را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.