تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 33628

پنتاگون دلیل عدم ارائه مهمات خوشه‌ای به اوکراین را فاش کرد

پنتاگون دلیل عدم ارائه مهمات خوشه‌ای به اوکراین را فاش کرد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، لورا کوپر، معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور روسیه، اوکراین و اوراسیا، روز جمعه گفت که کشورش به منظور تخطی نکردن از محدودیت‌های تامین بمب‌های خوشه‌ای، سلاح‌های پیشرفته دو منظوره را در اختیار اوکراین قرار نمی‌دهد. کوپر گفت: «عدم مشاهده پیشرفت در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، لورا کوپر، معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور روسیه، اوکراین و اوراسیا، روز جمعه گفت که کشورش به منظور تخطی نکردن از محدودیت‌های تامین بمب‌های خوشه‌ای، سلاح‌های پیشرفته دو منظوره را در اختیار اوکراین قرار نمی‌دهد.
کوپر گفت: «عدم مشاهده پیشرفت در ارائه این قابلیت‌ها به محدودیت‌های اعمال‌شده توسط کنگره و نگرانی‌ها در مورد وحدت متحدان مربوط می‌شود.»
در ماه مارس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اگر اطلاعات مربوط به درخواست اوکراین از ایالات متحده برای تامین بمب‌های خوشه‌ای تایید شود، روسیه پاسخ خواهد داد.
پیش از این رسانه‌ها به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داده بودند که اوکراین درخواست خود را برای استفاده از بمب‌های هوایی خوشه‌ای MK-۲۰ به آمریکا مطرح کرده است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.