تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 32459

علی‌محمدی: کار پرسپولیس خوب بود اما احساس نابرابری می‌کنم

علی‌محمدی: کار پرسپولیس خوب بود اما احساس نابرابری می‌کنم

به گزارش ایسنا، سپاهان تا اخرین دقایق باقی مانده از لیگ برتر بیست و دوم امیدوار به شکستن طلسم ناکامی‌های خود و به دست آوردن قهرمانی بود اما شاگردان مورایس در پایان با کسب ۶۵ امتیاز پایین‌تر از پرسپولیس دوم شد تا حسرت آن‌ها برای لمس جام قهرمانی ۱۰ ساله شود. جلال‌الدین علی محمدی، کاپیتان

به گزارش ایسنا، سپاهان تا اخرین دقایق باقی مانده از لیگ برتر بیست و دوم امیدوار به شکستن طلسم ناکامی‌های خود و به دست آوردن قهرمانی بود اما شاگردان مورایس در پایان با کسب ۶۵ امتیاز پایین‌تر از پرسپولیس دوم شد تا حسرت آن‌ها برای لمس جام قهرمانی ۱۰ ساله شود.
جلال‌الدین علی محمدی، کاپیتان تیم سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد سپاهان در فصلی گذشت و نایب قهرمانی این تیم اظهار کرد: امسال تغییراتی زیادی داشتیم. هم کادرفنی عوض شد و هم بازیکنان زیادی در تیم تغییر کردند. این تغییرات باعث می‌شود فرصت‌هایی را از دست دهید و زمان می‌برد تا بتوانید به شرایط ایده‌آل برسید. به همین دلیل در اوایل لیگ کمی ناهماهنگ بودیم و امتیازات کمی گرفتیم. تا به ثبات رسیدیم، نیم فصل دوم شده بود.
قسمت ما قهرمانی نبود
او ادامه داد: کار سخت شده بود اما به هر حال نیم فصل دوم فوق‌العاده‌ای داشتیم. قبلا با ۵۹ امتیاز به قهرمانی رسیده بودیم اما امسال با ۶۵ امتیاز قهرمان نشدیم. این مساله رقابت و حضور تیم‌های خوب را در لیگ نشان می‌دهد. قسمت ما دیگر قهرمانی نبود و ان‌شاءالله سال دیگر. ما باید بازی با ملوان را در خانه می‌بردیم و اگر می‌بردیم سرنوشت قهرمانی عوض می‌شد اما هیچ تیمی را در دنیا نمی‌توانید پیدا کنید که همه بازی‌هایش را در نیم فصل ببرد.
بیشتر بخوانید

ویدیو/ پرسپولیس و سپاهان در راند پایانی

کاپیتان سپاهان اضافه کرد: در نیم فصل دوم تقریبا همه بازی‌هایمان را بردیم و فقط یک باخت و دو مساوی داشتیم. بیشتر چوب نیم فصل اول را خوردیم و امتیازات زیادی از دست دادیم. تعداد مساوی و باخت‌هایمان در نیم فصل اول زیاد بود و برای تیمی که می‌خواست قهرمان شود عادی نبود.

او در پاسخ به این سوال که مسائل بیرونی روی قهرمانی شما تاثیرگذار بود؟ بیان کرد: اشتباه داوری همه جا وجود دارد اما برخی مسائلی پیش می‌آید که شائبه درست می‌کند و نمی‌شود چشم‌هایمان را روی این مسائل ببندیم. در تبریز یک پنالتی واضح برای ما نگرفتند و در رفسنجان برای پرسپولیس یک پنالتی گرفتند که در بیرون محوطه بود. به بازیکن مس هم کارت قرمز دادند و این‌ها خیلی تاثیر داشت.
حس می‌کنم برابری وجود نداشت
علی‌محمدی اضافه کرد: مثلا تیم ما به عنوان تیمی که در کورس قهرمانی است در کرج و در آن زمین چمن بد مقابل پیکان قرار می‌گیرد و امتیاز از دست می‌دهد اما پرسپولیس در حالی که میهمان است، در ورزشگاه آزادی و در حضور هوادارانش با پیکان بازی می‌کند. حتی اینگونه نبود که هواداران تیم میهمان تنها ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را تشکیل دهند. در موقع حساسی چنین اتفاقی افتاد و این مسائل شائبه درست می‌کند و حس می‌کنم برابری وجود نداشت. این مسائل را در طول فصل زیاد دیدیم.
کار پرسپولیس را نادیده نمی‌گیریم اما …
او در رابطه با قهرمانی پرسپولیس گفت: با همه این مسائل نمی‌شود کار پرسپولیس را نادیده بگیریم. آن‌ها واقعا خوب بودند و کارشان خیلی خوب بود. پرسپولیس قطعا تیم بسیار خوبی بود. البته امسال هر تیمی صدرجدول می‌رفت برایش مسائلی درست می‌کردند و این قشنگ نیست اما در کل برخی مسائل پیش می‌آید که شائبه درست می‌کند و برای من که بازیکنم درگیری ذهنی به وجود می‌آورد. نمی‌خواهم بگویم حتما می‌خواستند پرسپولیس را قهرمان کنند اما مسائلی پیش می‌آید که برای هر کسی ذهنیت به وجود می‌آید و ممکن است هر کسی فکر کند که برابری وجود ندارد. برای شما سوال ایجاد می‌شود که نکند این مسائل راست است؟ اگر پرسپولیس در کرج پیکان را شکست می‌داد، هیچ کس حرفی نمی‌زد چون در وضعیت برابر این اتفاق می‌افتاد.

کاپیتان سپاهان درباره عملکرد خودش در فصل گذشته عنوان کرد: من در اردوی پیش فصل ترکیه دچار مصدومیت شدم و مجبور شدم زانویم را جراحی کنم. همین مساله باعث شد ۱۰ هفته ابتدایی را از دست دهم. بعد از آن کم کم به تمرینات تیم ملحق شدم و نیم فصل دوم شرایطم بهتر شد و به وضعیت خوبی رسیدم. نمی‌گویم به خاطر من سپاهان وضعیت بهتری پیدا کرد اما با برگشتن من تیمم هم به ریتم خوبی رسید. خداراشکر نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتیم و اگر در نیم فصل اول مثل نیم فصل دوم بودیم، بی‌تردید زودتر از این‌ها قهرمان می‌شدیم.
نمی‌دانم مورایس از من راضی است یا نه
او درباره وضعیت قراردادش و همکاری با ژوزه مورایس گفت: قراردادم با باشگاه تمام شده اما فعلا به خاطر این لیگ پرفشار همه در استراحت هستند و بعدش باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. آقای مورایس هم مربی بزرگی است و در لیگ‌های مختلفی کار کرد. قطعا فوتبال ما را تغییر می‌دهد و برای من تجربه بسیار خوبی است. در این سن خوب است با کسی کار کنم که نوع دیدش به فوتبال فرق کند. این برای من راضی کننده بود اما نمی‌دانم او از من راضی است یا خیر.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.