تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 43260

پرسپولیس حال خوبی دارد

پرسپولیس حال خوبی دارد

ضیا عربشاهی، بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد این تیم برابر هوادار و کسب ۳ امتیاز این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس بعد از ناکامی در چند بازی اخیر و حذف از لیگ قهرمان آسیا به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت تا بازیکنان دوباره شرایط روحی و روانی خود را پیدا کنند. این

ضیا عربشاهی، بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد این تیم برابر هوادار و کسب ۳ امتیاز این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس بعد از ناکامی در چند بازی اخیر و حذف از لیگ قهرمان آسیا به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت تا بازیکنان دوباره شرایط روحی و روانی خود را پیدا کنند. این ۳ امتیاز در ادامه بازی‌ها به ویژه در داربی به پرسپولیس کمک خواهد کرد تا بازیکنان با روحیه بهتری در بازی حاضر شوند. خوشحالم که پرسپولیس دوباره به شرایط ایده‌آل بازگشت و حال روحی خوبی دارد.
عربشاهی ادامه داد: پرسپولیس طی چند هفته اخیر عملکرد موفقی نداشت و قطعا برد برابر هوادار انگیزه این تیم را چند برابر می‌کند تا بازی خوبی را در روز پنجشنبه برابر استقلال به نمایش بگذارد.
بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: شکست برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا شرایط بدی را برای پرسپولیس رقم زد و بازیکنان حال خوبی نداشتند اما بردن هوادار به پرسپولیس کمک کرد تا دوباره به شرایط ایده‌آل بازگردد و روز به روز شرایط روحی و روانی بازیکنان بهتر خواهد شد. امیدوارم در روز پنجشنبه نیز با پیروزی برابر استقلال شادابی و نشاط را به هواداران تزریق کنند.
عربشاهی با بیان اینکه «پرسپولیس اکنون به هماهنگی و همدلی بین کادر فنی، بازیکنان و مدیریت نیاز دارد،» گفت: تیمی در داربی موفق است که بین مدیریت، مسئول تدارکات تیم، بازیکنان و کادر فنی‌اش همدلی و هماهنگی وجود داشته باشد و هیچ اختلاف نظری بین آنها نباشد. امیدوارم چنین شرایطی تا روز داربی در پرسپولیس حاکم شود.
او یکی از مشکلات تیم پرسپولیس را «نداشتن بازیکن گلزن در خط جلو عنوان کرد» و افزود: در این پست نیاز به ۲ بازیکن خارجی شش دانگ داریم که موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنند در سایر پست‌ها پرسپولیس شرایط خوبی دارد. به نظر می‌رسد در فصل نقل و انتقالات پرسپولیس باید ۲ بازیکن گلزن خوب در خط جلو جذب کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.