تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 40821

پاشنه آشیل طلایی‌ها همچنان باقی است / سپاهان فراز و نشیب‌ها را مدیریت کرد

پاشنه آشیل طلایی‌ها همچنان باقی است / سپاهان فراز و نشیب‌ها را مدیریت کرد

محمد یاوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تساوی سپاهان و نساجی در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، اظهار کرد: سپاهان در این بازی از لحاظ سرعت سنگین بود. طبیعتا جو ورزشگاه نیز به سود نساجی بود، آن‌ها کاملا روزنه‌های نفوذ رضائیان و زکی‌پور، دفاع‌های چپ و راست سپاهان را بسته بودند که همین امر

محمد یاوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تساوی سپاهان و نساجی در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، اظهار کرد: سپاهان در این بازی از لحاظ سرعت سنگین بود. طبیعتا جو ورزشگاه نیز به سود نساجی بود، آن‌ها کاملا روزنه‌های نفوذ رضائیان و زکی‌پور، دفاع‌های چپ و راست سپاهان را بسته بودند که همین امر بازی را برای سپاهان سخت کرد.
وی افزود: پاشنه آشیل سپاهان یعنی ضعف خط دفاع همچنان به قوت خود باقی است و در توپ‌های برگشتی همچون بازی با آلمالیق دفاع وسط‌ها غافلگیر می‌شوند. با اینکه مدافعین وسط چند بار عوض شدند، اما این مشکل همچنان وجود دارد. البته نمی‌توان گفت همه مشکل از ضعف خط دفاع است. خط هافبک نیز نباید اجازه نزدیک شدن به دروازه را بدهد.
پیشکسوت فوتبال اصفهان تاکید کرد: تاکتیک نساجی کاملا مشخص بود که می‌خواستند توپ‌های مستقیم از محوطه پشت خط دفاع سپاهان استفاده کنند که خوشبختانه پیام بسیار عالی پوشش داد، اما همیشه هم این‌طور نمی‌شود.
تعویض‌های سپاهان، خوب اما دیر
یاوری با اشاره به تعویض‌های مورایس در این بازی، تصریح کرد: آمدن کریمی و حسین‌نژاد خوب بود، اما دیر بود. می‌توانست بلافاصله پس از گلی که زدیم این تعویض را انجام دهد تا شاید گل‌های بیشتری بزنیم، به هر حال قطعا سیاست مربی است.
او یادآور شد: اگر این اتفاقاتی که برای سپاهان افتاد را در نظر بگیریم، به عقیده من فراز و نشیب‌ها را به خوبی کنترل کرده است. اینگونه فراز و نشیب‌ها برای همه تیم‌ها وجود دارد. امتیازات هم برای دستیابی است.
سپاهان فراز و نشیب‌ها را مدیریت کرد
این کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: سپاهان امسال قدرتمند و برای همه تیم‌ها ترسناک است. این نتیجه تساوی قطعا بهتر از باخت است، اما به هر حال سپاهان همچنان در دفاع ضعف دارد. مدافع باید هم توپ را ببیند هم بازیکن حریف را، اما متأسفانه مدافعان سپاهان فقط به توپ توجه می‌کنند و از مهاجم غافل می‌شوند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.