تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
کد خبر : 44877

مدیریت تحول، نیاز جامعه کنونی است

مدیریت تحول، نیاز جامعه کنونی است

مسعود یعقوبی امروز، ۱۹ دی ماه در آیین تملک، بازگشایی و آزادسازی ابرپروژه فاز ۳ رینگ ۲ شهری چالوس با بیان اینکه اگر اتفاق و اقدامی در شهر افتاد؛ به واسطه همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری بوده  است، اظهار کرد: با همراهی مردم و حمایت مسئولین، چالوس جدیدی خلق شد. وی همه تحولات مثبت در

مسعود یعقوبی امروز، ۱۹ دی ماه در آیین تملک، بازگشایی و آزادسازی ابرپروژه فاز ۳ رینگ ۲ شهری چالوس با بیان اینکه اگر اتفاق و اقدامی در شهر افتاد؛ به واسطه همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری بوده  است، اظهار کرد: با همراهی مردم و حمایت مسئولین، چالوس جدیدی خلق شد.
وی همه تحولات مثبت در شهر چالوس را حاصل تلاش مدیریت شهری، تعامل مسئولین و پای کار بودن شهروندان دانست و گفت: مدیریت کردن در شهرداری بسیار سخت و متفاوت از مدیریت در سایر دستگاه‌ها است.
یعقوبی با تاکید  بر اینکه کسی که می خواهد مدیر یک شهرداری باشد باید نگاه متفاوت داشته باشد، یادآور شد: امروزه مدیریت تحول نیاز روز جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی مدیر تحولگرا می‌خواهد و مدیران باید کار انجام دهند زیرا این مهم مطالبه مردم است.
شهردار چالوس با بیان اینکه برخی حواشی ممکن است مدیریت شهری را تحت الشعاع قرار دهد، اظهار کرد: کسی که به فکر خدمت به مردم است بدون توجه به حواشی در کار به سمت توسعه حرکت می‌کند.
یعقوبی با بیان اینکه از زمان تصدی شهرداری با مجموعه پارلمان شهری عهد بسته شد که بسوزیم ولی شهرمان را بسازیم، افزود: به همت مدیریت شهری و همراهی مدیریت شهرستان همه تلاش بر این است که اتفاقات خوبی در چالوس رقم بخورد.

وی در ادامه به برخی از مشکلات شهرچالوس در گذشته اشاره کرد و گفت: زباله یکی از معضلات بود اما امسال مشکل زباله این شهر گردشگرپذیر ساحلی حل شد و بعد از ۲۰ سال درگیری که در محل دپوی زباله وجود داشت با پیگیری شهرستان و سیاستگزاری درست شورای شهر، معضل زباله برطرف شد.
شهردار چالوس از افتتاح کشتارگاه صنعتی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: احداث ساختمان جدید شورای شهر یکی از اقدامات خوب بوده است که بعد از ۲۲ سال خانه به دوشی شورای شهر صاحب خانه شد.
یعقوبی ساختمان جدید شهرداری را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: این ساختمان در زمینی بیش از ۳۶ هزار متر مربع در سال جدید مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت که جا دارد از حمایت نیروی دریایی سپاه همیشه قهرمان قدردانی کنیم.
وی از تبدیل شهر چالوس به بزرگترین کارگاه عمرانی استان مازندران خبر داد و متذکر شد: بودجه شهرداری در زمان تحویل ۱۳۹ میلیارد تومان بود اما امسال پروژه‌های عمرانی ما بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است که چهار برابر بودجه در زمان تحویل است.

شهردار چالوس حل معضل ترافیک را یکی از اولویت‌های مجموعه شهرداری و شورای شهر برشمرد و یادآور شد: تا قبل از دوره ششم، ۱۱ کیلومتر میزان بلوار شهری بود اما طی دو سال گذشته هفت کیلومتر اجرا شد و تا پایان سال بعد ۲ کیلومتر دیگر اجرا خواهد شد.
یعقوبی اتصال دو پارکینگ شهر را از اتفاقات خوب جهت رفع معضل پارکینگ برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار متر مربع پارکینگ در هسته مرکزی شهر وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به تملکات در مسیر آبرنگ به رادیو دریا، بیان کرد: این مسیر ۶۰۰ متر طول و ۲۵ هزار متر حجم تملک است و تنها یک قطعه باقی مانده است که از طریق دستگاه قضا طی روزهای آینده تملک خواهد شد.

شهردار چالوس با بیان اینکه امسال ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در دستور کار است، خاطر نشان کرد: ۲۳۰ هزار متر تملکات تاکنون انجام شده است و یا در دستور کار است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.