تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 2632

وزنه بردار پارالمپیکی: آسیب دیده ام اما شرایطم خوب است

وزنه بردار پارالمپیکی: آسیب دیده ام اما شرایطم خوب است

روح الله رستمی در گفت و گو با ایسنا، درباره مراسم تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی استان تهران اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم هایی در شرایط کنونی سبب می شود تا ورزشکار با روحیه و انگیزه بهتری در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کند. البته قرار بود این مراسم با حضور مسئولان در اداره کل ورزش و

روح الله رستمی در گفت و گو با ایسنا، درباره مراسم تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی استان تهران اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم هایی در شرایط کنونی سبب می شود تا ورزشکار با روحیه و انگیزه بهتری در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کند. البته قرار بود این مراسم با حضور مسئولان در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شود که به دلیل محدودیت های کرونایی برنامه و مکان برگزاری تغییر کرد.

وی درباره وضعیت خود برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: از ناحیه سرشانه تا حدودی دچار آسیب دیدگی هستم که در حال انجام کار فیزیوتراپی و درمان آن هستم تا مشکلی برای حضور در پارالمپیک نداشته باشم.

رستمی در پایان زمان اعزام خود به بازیهای پارالمپیک توکیو را ۲۸ مرداد عنوان کرد و گفت: رقابتم در دسته ۸۰ کیلوگرم، ۶ شهریور است که امیدوارم تا آن زمان شرایطم از نظر آسیب دیدگی بهتر شود تا رقابت خوبی را در این دسته به نمایش بگذارم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.