تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 42190

بیانیه الحشدالشعبی درباره حمله آمریکا به پایگاه‌های این سازمان

بیانیه الحشدالشعبی درباره حمله آمریکا به پایگاه‌های این سازمان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، الحشد الشعبی در بیانیه خود تصریح کرد: در بامداد امروز (چهارشنبه) تعدادی از پایگاه‌ها در معرض تجاوزهای آمریکایی قرار گرفت که در پی آن هشت نفر به شهادت رسیده و چهار تن زخمی شدند. یک منبع امنیتی امروز (چهارشنبه) به خبرگزاری شفق نیوز گفت: بامداد امروز پهپادی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، الحشد الشعبی در بیانیه خود تصریح کرد: در بامداد امروز (چهارشنبه) تعدادی از پایگاه‌ها در معرض تجاوزهای آمریکایی قرار گرفت که در پی آن هشت نفر به شهادت رسیده و چهار تن زخمی شدند.
یک منبع امنیتی امروز (چهارشنبه) به خبرگزاری شفق نیوز گفت: بامداد امروز پهپادی آمریکایی مقرهای الحشد الشعبی در منطقه السعیدات در جرف الصخر (النصر) را بمباران کردند.
از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین و همچنین حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم فلسطین، گروه‌های مقاومت در حمایت از فلسطین پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را بارها هدف قرار داده‌اند.
در ادامه بیانیه الحشدالشعبی آمده است: در این حملات، همچنین فرماندهی عملیات الجزیره در حوزه استحفاظی جرف النصر در شمال بابل هدف قرار گرفت و این حمله نیروهای مبارز و قهرمان ما را در هنگام انجام وظیف ملی و مقدسشان هدف قرار داد. ما به خانواده‌های شهداء صمیمانه تسلیت می‌گوییم و برای مجروحان آرزوی بهبودی هرچه‌سریع‌تر داریم.
الحشدالشعبی تاکید کرد: ما این حملات خصمانه را که نقض فاحش حاکمیت عراق است، به شدت محکوم و تقبیح می‌کنیم. سازمان الحشد الشعبی مجدداً بر پایبندی کامل خود به دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح به عنوان اینکه بخشی از نظام امنیتی و نظامی و دفاعی عراق است تاکید می‌کند و ما در انجام هیچ وظیفه‌ای در راستای دفاع از عراق و حاکمیت آن تردید نخواهیم کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.