تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
کد خبر : 10480

چرا قرارداد مهدوی‌کیا و دستیارانش امضا نشده است؟

چرا قرارداد مهدوی‌کیا و دستیارانش امضا نشده است؟

محمد محمدی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بسته نشدن قرارداد مربیان تیم ملی فوتبال امید و شائبه‌هایی که بعد از این موضوع به وجود آمد گفت: شائبه‌ای بعد از آن صحبت کوتاه من به وجود آمد اما من دقیقا این جمله را گفتم که “امضای قرارداد در مرحله انجام

محمد محمدی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بسته نشدن قرارداد مربیان تیم ملی فوتبال امید و شائبه‌هایی که بعد از این موضوع به وجود آمد گفت: شائبه‌ای بعد از آن صحبت کوتاه من به وجود آمد اما من دقیقا این جمله را گفتم که “امضای قرارداد در مرحله انجام است”. با توجه به این که دستیارهای آقای مهدوی‌کیا خارجی هستند، تنظیم قراردادها زمان‌بر است. در حال حاضر هم هیچ مشکلی نیست و ‌آقای رفیعی وکیل محترم فدراسیون فوتبال، تمام خواسته های آقای مهدوی کیا را در نظر گرفته‌اند و این موارد در قرارداد اعمال شده است.

مدیر تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا این شائبه‌ها ایجاد شد! دستیاران آقای مهدوی‌کیا بازیکنان لیگ را رصد می‌کنند. به این نشان که اسامی ۵۳ تن بازیکنان را از کادرفنی گرفته و به سازمان لیگ ارائه کردم. حضور آقای مهدوی‌کیا در خارج از ایران به این معنی نیست که بازی‌ها مشاهده نمی‌شود. آقای شدیدی‌پور، دستیار آقای مهدوی‌کیا ایران هستند و نفرات مدنظر سرمربی تیم ملی یا را رصد می‌کنند و بهتر است که دوستان به جای حاشیه‌سازی ، به تیم ملی کمک کنند. صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی یا تیم ملی امید به المپیک به نفع همه مردم است. به جای اینکه دست به دست هم بدهیم  و صعود به المپیک محقق شود، برخی حاشیه‌سازی می‌کنند.

وی با اشاره به تبعات مشکلات اقتصادی بر تمام کشور گفت: بی تعارف ما از نظر اقتصادی در شرایط بدی هستیم. با توجه به تحریم‌های شدیدی که مشکلات اقتصادی ایجاد کرده و همه می‌دانند، فدراسیون فوتبال نتوانسته از منابع مالی خارجی خود استفاده کند و انتقال این موارد به ایران امکان‌پذیر نیست. مدیران حاضر در فدراسیون فوتبال و در راس آن هیات رئیسه و دبیرکل تلاش می‌کنند که کمترین آسیب به تیم‌های ملی برسد و بهترین بهره‌وری را از تیم های ورزشی داشته باشند. یک سری ها به علت خصومت‌های شخصی، یک سری مصاحبه‌ها می‌کنند و حرف‌هایی زده می‌شود که خستگی به تن آدم می‌ماند. من به عنوان عضو کوچکی از گروه تیم ملی امید خواهش می‌کنم همه برای موفقیت این تیم کمک کنند. حداقل چون در حال حاضر بحث ملی در میان است، مشکلات شخصی را کنار بگذارند و دست به دست هم بدهیم همانطور که تیم ملی بزرگسالان نتایج خوبی کسب کرده، تیم ملی امید هم نتایج خوب و در خور نام ایران کسب کند.

محمدی در پاسخ به اینکه پیش از این مهدوی‌کیا از تلاش برای برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های ملی امید ایران، قطر، امارات و کره‌جنوبی در یکی از پنجره‌های فیفا دی سخن گفته بود و این موضوع در حال حاضر در چه مرحله‌ای است گفت: آقای مهدوی‌کیا شخصا پیگیر این تورنمنت بودند. ما یک‌سری محدودیت داریم که مربیان قبلی تیم ملی امید هم اذعان می کنند. به علت مشکل خروج از کشور بازیکنان نیاز به زمان داریم. مسئله خروج از کشور چیزی در حدود یک ماه و نیم زمان ‌می‌طلبد تا نفرات به علت مشکل سربازی اعزام شوند. با اینکه حوزه نظام وظیفه نهایت تلاش و تعامل را با تیم‌ملی دارد، با در نظر گرفتن مشکلات، می دانیم که اعزام تیم ملی امید به بازی‌های رسمی و دوستانه سخت است.

او در ارتباط با برنامه ‌های آتی تیم ملی فوتبال امید گفت: برنامه لیگ برتر و دسته یک را برای آقای مهدوی‌کیا ارسال کردیم و برررسی کردند. در اختیار گرفتن بازیکنان لیگ برتری که در تیم های خود بازی می‌کنند سخت است. مهدوی‌کیا تلاش می‌کند که با تغییرات در برنامه خود ایجاد می‌کند، با نهایت تعامل، کمترین آسیب به تیم‌های باشگاهی برسد و با تمام توان بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره اردوی این تیم در پنجره بازی‌های ملی در بهمن ۱۴۰۰ گفت: قطعا ما یک اردوی داخلی خواهیم داشت اما هنوز محل برگزاری قطعی نشده است. البته شهر مدنظرمان را می‌دانیم اما به قطعیت نرسیده است. هوای تهران در این مقطع از سال خوب نیست و به احتمال ۹۹ درصد بیرون از تهران اردو برگزار می‌کنیم. آنچه قطعی است، این است که ما در مسابقات نهایی جام ملت های زیر ۲۳ سال ازبکستان و بازی‌های آسیایی چین در سال ۱۴۰۱ حضور خواهیم داشت. مطمئنا هم با توجه به برنامه ریزی دقیقی که از سوی کادرفنی انجام می‌شود و با حمایت‌های عزیزی خادم، تمام هم و غم ما موفقیت تیم ملی امید خواهد بود.

محمدی با بیان اینکه از ۱۰ روز گذشته برای انجام کارهای اداری لازم به منظور برگزاری اردوی تیم ملی امید در تهران حضور دارد گفت: قبل از حضور آقای عزیزی خادم به قطر، یک جلسه سرپایی و پانزده دقیقه‌ای با او داشتیم که تاکیدش بر این بود که حمایت‌های لازم را از تیم ملی امید انجام می‌دهند و با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با قطر، منافع زیادی عادید تیم ملی امید خواهد شد. در حال حاضر تا حدود ۹۹ درصد سرنوشت صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی مشخص شده است و بعد از آن بحث تیم ملی امید می شود که با حمایت های دوستان بتوانیم بهترین کارایی را داشته باشیم. تاکید ایشان این بود که با تفاهم نامه‌ای که امضا می شود تیم ملی امید بتواند از امکانات کشور قطر استفاده کند.

او در واکنش به اینکه در این اردو تیم ملی بازی دوستانه‌ای هم خواهد داشت اظهار کرد: احتمالا دو تیم خارجی به ایران می‌آیند و مهمان ما هستند. تا زمانی که حضور تیم‌ها قطعی نشده نامی نمی‌برم اما یک تیم باشگاهی خارجی موافقت خود را اعلام کرده و فقط زمان برگزاری مسابقه باقی مانده است. با یک تیم ملی خارجی هم در حال رایزنی هستیم. احتمالا این دو مسابقه ۲۶ ژانویه تا  یک فوریه برگزار می‌شود اما دو بازی خوب انجام می‌دهیم. دنبال بازی با دو تیم قوی بزرگسال هستیم.

او درباره عضویت در تیم ملی امید به عنوان مدیر تیم گفت: این اتفاق با پیشنهاد فدراسیون فوتبال و موافقت آقای مهدوی‌کیا اتفاق افتاد. من و آقای مهدوی‌کیا از سال ۷۷ دوست هستیم و به من محبت داشتند و لطف کردند که این کار انجام شود. در مجموع از طریق شخص آقای عزیزی‌خادم و موافقت هیات رئیسه این اتفاق رخ داد. من آقای مهدوی‌کیا بعد از حضور در تیم ملی امید در سال ۷۷، در تیم‌های استیل آذین و داماش هم همبازی بودیم و دوست هستیم. این کار انجام شد. که این کار انجام شود. در مجموع از طریق شخص آقای عزیزی‌خادم و موافقت هیات رئیسه این اتفاق رخ داد. من آقای مهدوی‌کیا بعد از حضور در تیم ملی امید در سال ۷۷، در تیم‌های استیل آذین و داماش هم همبازی بودیم و دوست هستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.