تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 33847

واکنش نصیرشلال به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی

واکنش نصیرشلال به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی

به گزارش ایسنا، نواب نصیرشلال در حاشیه اولین رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد:  این دومین رکوردگیری ما برای قهرمانی جهان است. اولین رکوردگیری برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی است. با توجه به مدت زمان کوتاهی که تا مسابقات پیش

به گزارش ایسنا، نواب نصیرشلال در حاشیه اولین رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد:  این دومین رکوردگیری ما برای قهرمانی جهان است. اولین رکوردگیری برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی است. با توجه به مدت زمان کوتاهی که تا مسابقات پیش رو باقی مانده است نفراتی که در اردوی تیم ملی داریم را ارزیابی می‌کنیم و از بین حدودا ۲۰ نفری که در اردوی تیم ملی هستند سعی می کنیم ۱۰ تا ۱۲ نفر را برای مسابقات آماده کنیم. 
نصیر شلال در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه به ترکیب نفرات تیم ملی دست پیدا کرده است؟ گفت: با توجه به فرصت محدودی که برای رد کردن اسامی وجود دارد به هر حال در این مدت به ۶۰ تا ۷۰ درصد از ترکیب نفرات رسیده‌ایم و در مدت زمانی که فدراسیون جهانی برای ما تعیین کرده است سعی می‌کنیم به ترکیب اصلی خود برسیم.
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر کسی رکوردهایش پایین باشد از اردوی تیم ملی خط می‌خورد؟  گفت: اگر شرایطش از دید کادر فنی خوب نباشد و رکوردها پایین باشد خط خواهد خورد.
نصیر شلال در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی حضور ندارد تکلیفش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به چه صورت است؟ تصریح کرد: ما باید اسامی را برای فدراسیون جهانی رد کنیم و ۶۰ روز تا قهرمانی جهان فرصت داریم و هر کسی که در رکوردگیری‌ها خوب عمل نکند در قالب تیم ما نخواهد بود. مگر اینکه شرایط خاصی داشته باشد یا ما از نزدیک از روند کاری‌اش اطلاع داشته باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.