تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 37399

نه زمین داریم نه هوادار!

نه زمین داریم نه هوادار!

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: کیفیت زمین چمن آزادی شاید این اجازه را نمی‌دهد که بازیکنان پرسپولیس راحت کار کنند چون وضعیت زمین بسیار نامطلوب است و بازی کردن را سخت می‌کند. ذوب آهن در این دیدار تمام

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: کیفیت زمین چمن آزادی شاید این اجازه را نمی‌دهد که بازیکنان پرسپولیس راحت کار کنند چون وضعیت زمین بسیار نامطلوب است و بازی کردن را سخت می‌کند. ذوب آهن در این دیدار تمام فضاها را بسته بود و گل به خودی اشتباه، سبب شد تا فشار روی بازیکنان زیاد شود. کیفیت زمین چمن آزادی در روزی که بازیکنان روز خوب آن‌ها نبود، منجر به آن شد که بازیکنان بازی خوبی را از نظر فنی ارائه ندهند. تصور من این بود که پرسپولیس بازی به بازی از نظر جسمی، روانی و فنی بهتر شود اما این اتفاق رخ نداد.
نبود هوادار باعث مشکلات بیشتر شده است
وی گفت: نبود هوادار نیز در دیدار با ذوب آهن مزید بر علت شد و تاثیرگذار بود. البته ما باید نواقص و مشکلات را برطرف کنیم و تمرینات بیشتری داشته باشیم. تلاش تمام تیم‌ها این است که فضاها را به روی پرسپولیس ببندند اما ما باید با برنامه حرکت کنیم. ضمن این که معتقدم در خط جلو با سیستمی که بازی می‌کنند مشکلات زیادی وجود دارد به طوری که موقعیت گل کم ایجاد می‌شود و از فرصتی که پیش می‌آید به خوبی استفاده نمی‌کنیم.
نمی‌دانم چرا محمد عمری بازی نمی‌کند؟
حلالی ادامه داد: پرسپولیس در حال حاضر ۲ مشکل اساسی دارد. اول هافبکی که هم به بازی نظم و سرعت دهد و هم پاس خوب بدهد و دیگر این که دو مهاجم خوب به ویژه در خط وسط نیاز داریم. البته ۲ امتیازی که از سپاهان عقب هستیم جبران می‌کنیم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. در حال حاضر آن چه که در پرسپولیس باید مورد توجه قرار بگیرد بحث آمادگی جسمانی و هماهنگی بازیکنان و نبود مهاجم است. عالیشاه که مصدومیت دارد و مهدی عبدی را نیز از دست دادیم و محمد عمری را نیز نمی‌دانم چرا از او استفاده نمی‌کنند در حالی که بهتر از سایر بازیکنان می‌تواند در پرسپولیس اثرگذار باشد.
بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که نامطلوب بودن کیفیت زمین چمن آزاد و نبود تماشاگر چقدر در روند عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار است؟ تصریح کرد: خیلی تاثیرگذار است. چرا نباید ما از حضور این همه هوادار بهره بگیریم؟ ما دو بازی بدون تماشاگر پشت سر گذاشتیم. زمین هم که از کیفیت خوبی برخوردار نیست. به اعتقاد من پرسپولیس در جایی بازی کند که ۵ هزار تماشاگر داشته باشد و از زمین چمن خوب بهره‌مند شود. ما متاسفانه نه زمین خوب داریم و نه تماشاگر و این مساله کار را برای پرسپولیس سخت کرده است. اگر مشکلات سخت افزاری حل نشود در ادامه لیگ با مشکل مواجه خواهیم شد.
وی همچنین درباره حریفان اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی گفت: استقلال، سپاهان و تراکتور هم معتقدم در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت. تصورم این بود که فولاد و گل گهر نیز شروع خوبی در لیگ خواهند داشت که فولاد تا به امروز روند خوبی نداشته و معتقدم تیم‌های مدعی همین ۴ تیم هستند.
درست نیست الان هم از زمین چمن گلایه کنیم!
حلالی در پایان در ارزیابی از رقابت‌های لیگ برتر تا پایان هفته سوم افزود: کیفیت زمین چمن برای ۲ تیم مدعی از جمله سپاهان و پرسپولیس تا به الان مناسب ندیدم و بعد از ۲۲ دوره لیگ برتر درست نیست که از زمین چمن انتقاد کنیم. وقتی کیفیت زمین خوب نباشد بازی خوبی نیز ارایه نمی‌شود، تصور من این بود که روز به روز بازی‌ها بهتر شود اما این طور نیست. در مجموع لیگ امسال با توجه به بالا بودن تعداد گل‌ها از ابتدای فصل فکر کنم در ادامه روند آن بهتر و مطلوبتر از سال قبل خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.