تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 49497

ثبت بیش از ۹۳ هزار تصادف بین شهرها و جاده‌های کشور در نوروز

ثبت بیش از ۹۳ هزار تصادف بین شهرها و جاده‌های کشور در نوروز

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار رادان با بیان اینکه بیش از ۹۳ هزار تصادف بین شهرها و جاده‌های کشور ثبت شده، گفت: این تصادفات ۷۴۰ جان‌باخته و ۱۹ هزار مصدوم و مجروح به جای گذاشت که متاسفانه ممکن است بخشی از این مصدومان در آینده جان خود را ازدست می‌دهند. وی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار رادان با بیان اینکه بیش از ۹۳ هزار تصادف بین شهرها و جاده‌های کشور ثبت شده، گفت: این تصادفات ۷۴۰ جان‌باخته و ۱۹ هزار مصدوم و مجروح به جای گذاشت که متاسفانه ممکن است بخشی از این مصدومان در آینده جان خود را ازدست می‌دهند.
وی با بیان اینکه از مردم مسافران و رانندگان تقاضاداریم شتابزده عمل نکنند، افزود: بخش عمده‌ای از تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و عدم رعایت مقررات است.
فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: درخواست دارم مردم سفرها را مدیریت کنند، در برخی از استان ها مانند استان مازندران بالغ بر ۲۰۰ هزار خودرو در شهرها مانده‌اند و اگر بازگشت آن‌ها به روزهای آخر هفته موکول شود با یک حجم ترافیک مواجه خواهند شد. بنابراین با اطلاعات راهور و جاده به سفر خود پایان دهند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.