تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 19775

رسانه اروپایی: والیبال ایران بلیت خود را برای مرحله نهایی رزرو کرد

رسانه اروپایی: والیبال ایران بلیت خود را برای مرحله نهایی رزرو کرد

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲  مقابل صربستان به میدان رفت و سه بر صفر (۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲) پیروز شد تا به دور نهایی این مسابقات صعود کند. رسانه اروپایی ورد آف والی نوشت: تیم ایران

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲  مقابل صربستان به میدان رفت و سه بر صفر (۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲) پیروز شد تا به دور نهایی این مسابقات صعود کند.

رسانه اروپایی ورد آف والی نوشت: تیم ایران در ست‌های متوالی صربستان را شکست داد و با نتیجه ۳ بر صفر بلیت حضور در  مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال را برای خود رزرو کرد. امیرحسین اسفندیار با ۱۷ امتیاز، امین بهترین بازیکن ایران شناخته شد. ایران هم اکنون با هفت برد و پنج باخت در رده هفتم قرار دارد و صربستان با چهار برد و هفت شکست در رده یازدهم قرار دارد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ امروز (یکشنبه) با برگزاری ۶ دیدار به پایان می‌رسد و تکلیف هشت تیم برتر این مسابقات جهت صعود به دور بعد مشخص خواهد شد. میزبان دیدار نهایی این رقابت ها ایتالیا خواهد بود و تیم ملی والیبال ایران هم که موفق شده به جمع هشت تیم برتر صعود کند باید عازم شهر بولونیا ایتالیا شود.

برنامه یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ همزمان با پایان مرحله مقدماتی این مسابقات و مشخص شدن رده بندی تیم‌ها مشخص خواهد شد و تیم‌های صعود کننده رقبای خود را در مرحله نهایی خواهند شناخت.

ایتالیا با توجه به اینکه میزبان است، با تیم هشتم جدول مرحله مقدماتی بازی خواهد کرد و دیگر بازی‌ها به ترتیب بین تیم‌های دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم برگزار می‌شود تا چهار تیم برنده به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

بر این اساس تیم‌های بازنده در مرحله یک چهارم نهایی، بر اساس عملکردشان در این رقابت ها در رده‌های پنجم تا هشتم قرار خواهند گرفت و تیم‌های برنده نیز پس از یک روز استراحت، روزهای یکم و دوم مردادماه در مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، به مصاف هم می‌روند.

دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر آغاز می‌شود. صعود ایتالیا، ژاپن، آمریکا، لهستان، فرانسه، برزیل و ایران به دور نهایی قطعی شده است.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.