تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 45076

نمایش ضعیف دانیال سهرابی با شکست مقابل لتونی

نمایش ضعیف دانیال سهرابی با شکست مقابل لتونی

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۳۵ نفر حضور دارند، دانیال سهرابی در دور نخست به مصاف هاوارد یورگنسن از نروژ رفت و در حالیکه در پایان تایم نخست ۷ بر یک عقب بود، در وقت دوم به مبارزه بازگشت و در شرایطی

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۳۵ نفر حضور دارند، دانیال سهرابی در دور نخست به مصاف هاوارد یورگنسن از نروژ رفت و در حالیکه در پایان تایم نخست ۷ بر یک عقب بود، در وقت دوم به مبارزه بازگشت و در شرایطی که حریف نروژی شدیدا دچار افت بدنی شده بود، با نتیجه ۸ بر ۷ به برتری رسید.
سهرابی در دومین مبارزه به دلیل حاضر نشدن حریف سوییسی بر روی تشک به عنوان برنده اعلام شد و به مرحله یک هشتم نهایی رفت اما در این مرحله مقابل کریستوپاس سیلوا از لتونی با نتیجه ۷ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به یک چهارم نهایی بازماند. با توجه به شکست کشتی‌گیر لتونی، سهرابی هم از مسابقات حذف شد.
در جریان روز نخست این مسابقات، روز گذشته علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره رسید و امیر عبدی در ۷۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.