تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 27463

نجات در راه ماندگان گردنه گله‌بادوش الیگودرز

نجات در راه ماندگان گردنه گله‌بادوش الیگودرز

محمد قدمی هفتم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک شدید در گردنه گله‌بادوش و مسدود شدن آن حدود ۳۰ خودرو که از مسیر پامزرا قصد داشتند به سمت الیگودرز عزیمت کنند در برف وکولاک گرفتار شدند. وی افزود: بلافاصله عوامل امدادی با خودروهای کمک‌دار از مسیر شول‌آباد به

محمد قدمی هفتم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک شدید در گردنه گله‌بادوش و مسدود شدن آن حدود ۳۰ خودرو که از مسیر پامزرا قصد داشتند به سمت الیگودرز عزیمت کنند در برف وکولاک گرفتار شدند.
وی افزود: بلافاصله عوامل امدادی با خودروهای کمک‌دار از مسیر شول‌آباد به سمت منطقه حرکت و سرنشینان این خودروها که ۱۱۰ نفر  بودند را نجات دادند.
قدمی ادامه داد: عوامل امدادی با بستن زنجیر چرخ برای خودروهایی که سرنشین داشتند آن‌ها را به سمت شول‌آباد هدایت و سرنشینان برخی خودروها را به خودروهای امدادی شول‌آباد منتقل کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از کلیه همشهریانی که قصد دارند در فصل سرما و زمستان بخصوص در زمان بارش قصد سفر دارند درخواست کرد حتی‌الامکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و قبل از مسافرت از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو خود اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.