تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 14760

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس / بارش برف و باران در محورهای ۴ استان

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس / بارش برف و باران در محورهای ۴ استان

سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور حاکی از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده‌های شهرستانک، پل زنگوله و سیاه بیشه است همچنین وضعیتی مشابهی در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر گزارش شده

سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور حاکی از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده‌های شهرستانک، پل زنگوله و سیاه بیشه است همچنین وضعیتی مشابهی در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر گزارش شده است.  

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در دیگر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گرچه با افزایش حجم تردد روبه‌رو هستیم اما تردد به طور روان در حال انجام است و مشکل و گره ترافیکی خاصی در این خصوص گزارش نشده است.  

جهانی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت:‌ برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل گزارش شده است. در برخی از محورهای استان گیلان نیز بارش باران گزارش شده است. در همین راستا نیز توصیه می‌شود که رانندگان فاصله طولی مناسب را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.  

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از آغاز سفر با این شماره تماس بگیرند و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند و متناسب با آن برای زمان سفر خود برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.