تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 42352

موج جدید بازگشت فلسطینیان به منازل خود در شمال غزه

موج جدید بازگشت فلسطینیان به منازل خود در شمال غزه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دوربین شبکه المیادین، امروز (شنبه) با حضور در اطراف روستای «خزاعه» در شرق «خان یونس» واقع در نوار غزه، آثار و پیامدهای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و همچنین پایداری ساکنان نوار غزه در دومین روز آتش بس را زیر نظر گرفت. در همین راستا، یک

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دوربین شبکه المیادین، امروز (شنبه) با حضور در اطراف روستای «خزاعه» در شرق «خان یونس» واقع در نوار غزه، آثار و پیامدهای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و همچنین پایداری ساکنان نوار غزه در دومین روز آتش بس را زیر نظر گرفت.
در همین راستا، یک شهروند زن فلسطینی که به روستای خزاعة بازگشته، گفت: «ما حتی به ویرانه‌های منازل تخریب شده خود باز می‌گردیم، چادر نصب خواهیم کرد و در سرزمین خود ثابت قدم می‌مانیم.»

یک فلسطینی دیگر نیز تاکید کرد، به رغم تمامی تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه آنها در سرزمین خود ثابت قدم هستند و سرزمین خود را ترک نخواهند کرد، در غزه باقی خواهند ماند و منازل خود را بازسازی خواهند کرد.
وی در پیامی خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که “ای نتانیاهو چشمانت را باز کن و ببین!”
دوربین المیادین همچنین محله «الشیخ زاید» در شمال غزه را تحت نظر قرار داد که هفته گذشته شاهد درگیری‌های خشونت‌بار میان نیروهای مقاومت فلسطین و سربازان رژیم صهیونیستی بود که خسارت‌های زیادی به بار آورد.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که با عقب‌نشینی نیروهای رژیم اشغالگر و آغاز آتش بس، فلسطینیان شروع به بازگشت به بیت حانون کردند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.