تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 30795

معرفی دبیر جدید فدراسیون هندبال تا آخر فروردین

معرفی دبیر جدید فدراسیون هندبال تا آخر فروردین

علیرضا پاکدل در گفت و گو با ایسنا در مورد انتخاب و معرفی دبیر جدید فدراسیون اظهار کرد: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا آخر این ماه گزینه نهایی را معرفی کنیم. رییس فدراسیون هندبال در ادامه در مورد علت کنار رفتن دبیر پیشین این فدراسیون گفت: حمیدرضا عزتی به دلیل مشکلات

علیرضا پاکدل در گفت و گو با ایسنا در مورد انتخاب و معرفی دبیر جدید فدراسیون اظهار کرد: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا آخر این ماه گزینه نهایی را معرفی کنیم.
رییس فدراسیون هندبال در ادامه در مورد علت کنار رفتن دبیر پیشین این فدراسیون گفت: حمیدرضا عزتی به دلیل مشکلات و گرفتاری‌های شخصی که داشت از جمع ما جدا شد. او از نیروهای خوب و توانمند فدراسیون بود و زحمات زیادی برای هندبال کشید اما شرایط زندگی‌اش طوری بود که حتما بایستی در کرمانشاه می‌ماند.
پاکدل در ادامه افزود: ما از زحمات عزتی در این مدت تشکر کردیم و حتما از ظرفیت او در آینده استفاده خواهیم کرد. سعی می‌کنیم به زودی جایگزین او در این پست را معرفی کنیم. 
به گزارش ایسنا، شنبه ۱۹ فروردین حمیدرضا عزتی بعد از قبول ریاست اداره ورزش و جوانان کرمانشاه از سمت دبیر فدراسیون هندبال کنار رفت. او از سال ۹۹ و بعد از کنار رفتن محمدرضا رجبی برای این پست انتخاب شده بود. این اولین تغییر علیرضا پاکدل از زمان شروع دومین دوره ریاستش در فدراسیون هندبال است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.