تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 44599

معماری آینده فراجا با مشورت ۶۰۰ نفر از صاحب نظران کشور انجام شده است

معماری آینده فراجا با مشورت ۶۰۰ نفر از صاحب نظران کشور انجام شده است

سردار سرتیپ پاسدار لطفعلی بختیاری، امروز(۱۳ دی)در همایش گفتمان سازی معماری آینده فراجا که در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: موضوع معماری آینده فراجا و نیروهای مسلح موضوعی است که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید فراوان داشتند. وی با بیان اینکه معماری در واقع گامی برای تحول سازمانی است، تصریح

سردار سرتیپ پاسدار لطفعلی بختیاری، امروز(۱۳ دی)در همایش گفتمان سازی معماری آینده فراجا که در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: موضوع معماری آینده فراجا و نیروهای مسلح موضوعی است که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید فراوان داشتند.
وی با بیان اینکه معماری در واقع گامی برای تحول سازمانی است، تصریح کرد: نگاه ما باید نگاهی تحولی باشد و تحول هم شامل حفظ و تقویت اصول و خطوط اساسی انقلاب و همچنین نورآوری در شیوه ها و کارکردها می شود.
 بختیاری همچنین به برخی از فلسفه های معماری فراجای آینده اشاره کرد و گفت: افزایش آمادگی، کاهش غافلگیری، نهادینه سازی اندیشه ها و نظریه های انتظامی امنیتی در کنار آموختن از تجارب گذشته از جمله  این اهداف است.
روی تصریح کرد: برای طراحی معماری آینده فراجا از حدود هشت سال پیش برنامه ریزی ها آغاز و طی این مدت از ظرفیت علمی بالغ بر ۶۰۰ نفر از اندیشمندان و صاحب نظران و نخبگان درون و برون سازی بهره گرفته شده است.
پلیس آینده کشور پلیسی هوشمند و معناگرا خواهد بود
فرمانده انتظامی استان کرمانشتاه نیز در این همایش گفت: مطمئنا پلیس آینده کشور پلیسی هوشمند، متعهد، مسئولیت پذیر و معناگرا خواهد بود که با برخورداری از همه ظرفیت های پیرامونی، امنیتی به مراتب پایدارتر از امروز در سراسر کشور ایجاد خواهد کرد.
 سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: از مدت ها پیش بحث معماری آینده فراجا مطرح و برای تبیین برنامه ها و نقشه های آن زحمات زیادی کشده شده است.
وی ادامه داد: در واقع آنچه که لازمه آینده کشور برای امنیت پایدار جامعه مورد نیاز است، پلیسی هوشمند، پژوهش محور و دانشگراست که خوشبختانه از مدت ها پیش برای آن فکر شده بود.
حاجیان تصریح کرد: طبق معماری صورت گرفته پلیس جمهوری اسلامی در افق ۱۴۱۷ در واقع پلیسی انقلابی، متعهد، مسئولیت پذیر و پایدار ارزش های دینی و ملی و انقلاب اسلامی خواهد بود.
رئیس پلیس استان کرمانشاه تعامل پذیری، هوشمندی و چابکی، ولایی و جهادی بودن، پیش کنشگر و پاسخگویی را از دیگر ویژگی های کاربردی فراجای آینده عنوان کرد و گفت: پلیس آینده مداخله گر معناگرا خواهد بود، یعنی به عنوان ضابط قانون هرجایی که لازم باشد به نفع مردم ورود پیدا کرده و وظایف دستگاه های اجرایی را به نفع شهروندان مطالبه خواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به حضور فرماندهان انتظامی استان های همدان و کردستان و مدیران انتظامی این استان ها در کرمانشاه، گفت: پلیس استان های غرب کشور این آمادگی را دارند که همه توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد برنامه های فراجا به کار گیرند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.