تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 47579

چادرملو یخ ورزشگاه نصیری را می‌شکند؟

چادرملو یخ ورزشگاه نصیری را می‌شکند؟

در چارچوب برگزاری بیست و یکمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه ۸ اسفند) دو تیم چادرملو اردکان و آریو اسلام‌شهر در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. جدال بین تیم‌ها در لیگ آزادگان برای صعود به لیگ برتر با شروع دور برگشت لیگ حساس‌تر و

در چارچوب برگزاری بیست و یکمین هفته از لیگ آزادگان فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه ۸ اسفند) دو تیم چادرملو اردکان و آریو اسلام‌شهر در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.
جدال بین تیم‌ها در لیگ آزادگان برای صعود به لیگ برتر با شروع دور برگشت لیگ حساس‌تر و نفسگیرتر از قبل شده‌ است؛ اما در این میان شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو اردکان توانستند روند خوب خود را حفظ و ادامه دهند.
چادرملو در شرایطی با سرمربی جوان خود در نیم‌ فصل لیگ به قهرمانی رسید که آخرین بار در هفته هشتم طعم شکست را چشید و دیگر تن به شکست نداد و حتی در این مدت در جام حذفی هم از طعم تلخ شکست دوری کردند.
سورمه ای پوشان چادرملو در ۱۳ بازی اخیر خود ۱۲ پیروزی و تنها یک تساوی داشته اند و در این بازی نیز به دنبال کسب هشتمین پیروزی پیاپی خود مقابل شاگردان «وحید بیاتلو» هستند.
در آن سوی میدان تیم آریا اسلام‌شهر همواره رقیب مورد علاقه چادرملو اردکان بوده، و در چهار دیدار گذشته این دو تیم سورمه‌ای پوشان شهر اردکان توانستند رقیب را در هر چهار مسابقه مغلوب کرده که آخرین بار به جام حذفی بازمی‌گردد.
آریو در لیگ دسته یک مقابل شهرراز به پیروزی رسیده و در مقابل نفت مسجد سلیمان و مس شهربابک به تساوی رسید؛ ضمن این‌که در دیدارهای دوستانه خود نیز تیم‌های استقلال تهران و ملوان و متوقف و پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.
با همه این توصیفات قطعاً دوئل «اخباری و بیات‌لو» در روز سرد ورزشگاه شهید نصیری از جذابیت‌های این دیدار مهم لیگ یک به شمار می‌رود.
دیداری که مقدمه‌ای است برای حساس‌ترین بازی فصل، دیداری که قرار است هفته آینده بین تیم صدرنشین چادرملو و خیبر خرم‌آباد رده دومی که یک شبه فینال کاملاً جذاب و دیدنی است در خرم‌آباد برگزار شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.