تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 49002

زالی از مراکز درمانی شرق تهران بازدید کرد

زالی از مراکز درمانی شرق تهران بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی به همراه ناصر خرمی مدیر حراست دانشگاه، مژگان جزی‌زاده کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه، فضل‌هاشمی معاون فنی معاونت درمان دانشگاه و جمعی از مسئولان به مناسبت فرارسیدن سال نو از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های قرچک، پاکدشت، پیشوا و ورامین بازدید کرد. وی در ابتدا از بخش‌های مختلف بیمارستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی به همراه ناصر خرمی مدیر حراست دانشگاه، مژگان جزی‌زاده کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه، فضل‌هاشمی معاون فنی معاونت درمان دانشگاه و جمعی از مسئولان به مناسبت فرارسیدن سال نو از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های قرچک، پاکدشت، پیشوا و ورامین بازدید کرد.
وی در ابتدا از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید ستاری قرچک از جمله آزمایشگاه، تریاژ و اورژانس بازدید و در جریان روند ارائه خدمات قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در گفت‌و گو با همراهان و عیادت از بیماران، از تلاش‌های همکاران در این مرکز قدردانی کرد.
ارزیابی نحوه خدمت‌رسانی در بیمارستان شهدای پاکدشت، بخش دیگری از بازدیدهای نوروزی زالی را به خود اختصاص داد.
وی در پایان از ساختمان اورژانس امام رضا (ع)، بخش تریاژ، رادیولوژی، آزمایشگاه، ایستگاه پرستاری و واحد مراقبت و پیشگیری از هاری بیمارستان زعیم پاکدشت و بخش‌های مختلف نیز بازدید کرد.
زالی در این بازدیدها ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳، از تلاش‌های پرسنل و همکاران در بخش‌های مختلف مراکز بهداشتی و درمانی قدردانی کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.