تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 38487

خرید اقساطی لوازم و ابزار آشپزخانه یه صورت اینترنتی با اعتبار اسنپ پی

خرید اقساطی لوازم و ابزار آشپزخانه یه صورت اینترنتی با اعتبار اسنپ پی

گرانی وسایل و بالا بودن خرج و مخارج باعث شده که اغلب مردم در خرید لوازم موردنیازشان با مشکل مواجه شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این گزارش از خبرگزاری برنا فروشگاه هانیمان را معرفی کنیم که طی همکاری با سرویس اسنپ پی، انواع ابزار و لوازم آشپزخانه برقی و غیربرقی را با اقساط

گرانی وسایل و بالا بودن خرج و مخارج باعث شده که اغلب مردم در خرید لوازم موردنیازشان با مشکل مواجه شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این گزارش از خبرگزاری برنا فروشگاه هانیمان را معرفی کنیم که طی همکاری با سرویس اسنپ پی، انواع ابزار و لوازم آشپزخانه برقی و غیربرقی را با اقساط 4 ماهه می‌فروشد. به‌این‌ترتیب دیگر لازم نیست برای خرید لوازم ضروری آشپزخانه از قابلمه و ماهی‌تابه گرفته تا کتری و قوری و آبکش و غیره هزینه زیادی را نقداً و یک‌جایی پرداخت کنید.

خرید انواع لوازم منزل به صورت اقساطی از هانیمان 

 

هانیمان یک آنلاین شاپ معتبر و خوش‌سابقه است که انواع لوازم خانه و آشپزخانه را با جنس درجه یک، کیفیت بالا و مهم‌تر از همه قسطی در آن خواهید یافت. تنها کافی است از طریق سرویس اعتبار اقساط اسنپ پی استفاده کنید تا بتوانید یک آشپزخانه زیبا و دارای بهترین لوازم و امکانات را برای خودتان بسازید؛ به‌خصوص‌که اجناس عرضه شده در این فروشگاه از بهترین و معروف‌ترین برندهای ایرانی و خارجی هستند و در نتیجه به لحاظ کارایی و کیفیت درجه بالایی دارند. به‌این‌ترتیب حتی از درست کردن یک نیمروی ساده هم بسیار لذت خواهید برد چرا که از ماهی‌تابه‌ای شیک، زیبا، با‌دوام و باکیفیت استفاده کرده‌اید! روی‌هم‌رفته خرید اقساطی محصولات زیر را می‌توانید از هانیمان انجام دهید:

  • انواع لوازم آشپزخانه؛
  • انواع ابزار آشپزخانه؛

در ادامه هر یک از موارد نامبرده شده را بیشتر توضیح می‌دهیم تا به‌خوبی متوجه شوید که منظور از لوازم و همین‌طور ابزار آشپزخانه چیست، اما پیش از آن خوب است بدانید که این محصولات توسط شرکت‌ها و برندهای مختلف در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی تولید می‌شوند؛ منتها کم‌تر فروشگاه حضوری یا آنلاینی را در ایران می‌توان پیدا کرد که تنوع این لوازم آشپزخانه را به‌طور‌کامل پوشش دهد، در حالی که هانیمان چندین قدم جلوتر از همکارانش بوده و انواع وسایل ضروری و حتی غیر‌ضروری آشپزخانه را در مدل‌ها، طرح‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه کرده است.

انواع لوازم آشپزخانه

هر آشپزخانه‌ای برای این که به مکانی عالی و ایده‌آل برای آشپزی تبدیل شود به یک‌سری لوازم مخصوص نیاز دارد، لوازمی که با استفاده از آن‌ها می‌توان تضمین کرد غذاهایی خوشمزه و خوش‌عطر در آن آشپزخانه پخته می‌شود! شاید برایتان جالب باشد که بگوییم با خرید وسایل آشپزخانه با کیفیت و استاندارد نه‌تنها محیط آشپزخانه شیک و تر‌ و‌ تمیز می‌شود؛ بلکه استفاده از لوازم آشپزخانه درست و حسابی مستقیماً روی کیفیت آشپزی و به دنبال آن سلامت جسم و روحتان تاثیر می‌گذارد. تصور کنید هر روز سه وعده غذا را در ظروف شیک و با‌دوام میل می‌کنید یا این که برای پخت و پز به سراغ لوازم آشپزخانه مرغوب می‌روید، طبیعتاً با این کار از یک طرف احساس خیلی خوبی خواهید داشت و از سوی دیگر هم می‌توانید بهترین غذاها را برای خود و عزیزانتان بپزید؛ بنابراین تفاوتی ندارد که قصد خرید کاسه و بشقاب و قابلمه را دارید یا این که به دنبال خرید آبمیوه‌گیری و سرخ‌کن و غیره هستید، در هر صورت بهتر است آنچه که می‌خرید جنس خوب و مرغوبی داشته باشد تا هم کیفیت غذاها تضمین شود و هم این که طولانی مدت برایتان کار کند.

گفتنی است در فرهنگ‌های غذایی مختلف چه در ایران چه در سایر کشورها همیشه نوشیدنی‌های گرم در کنار انواع غذاها قرار داشته‌اند؛ بنابراین طبیعی است که لوازم موردنیاز برای دم کردن چای و قهوه هم جایگاه ویژه‌ای میان وسایل آشپزخانه داشته باشند. به همین دلیل هم هانیمان لوازم آشپزخانه را در دو دسته کلی زیر برای فروش گذاشته است:

  • ظروف پخت و پز؛
  • لوازم سرو چای قهوه؛

اگرچه این وسایل به صورت اقساطی قابل‌خریداری هستند اما در باکیفیت بودن آن‌ها هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد، در‌واقع این محصولات از بهترین متریال تولید شده‌اند و بسیار با‌دوام، شیک و اصطلاحاً خوش‌دست هستند.

ظروف پخت و پز

از ضروری‌ترین و پر‌استفاده‌ترین لوازم آشپزخانه می‌توان به سرویس قابلمه، ست کفگیر و ملاقه، ماهی‌تابه و غیره اشاره کرد که اصطلاحاً با نام “ظروف پخت و پز” شناخته می‌شوند. وجود این لوازم در آشپزخانه آن‌قدری ضروری است که بدون آن‌ها حتی یک املت ساده هم نمی‌توانید درست کنید! از این‌ها گذشته متریال بکار رفته در این وسایل همواره ممکن است با ذرات غذا ترکیب شود و چنانچه از ظروف پخت و پز بی‌کیفیت و درجه چندم استفاده کنید، نتیجه آن می‌تواند پخت غذایی ناسالم باشد که صدماتی جدی و گاهاً غیرقابل جبرانی را به سلامتی‌تان وارد می‌کند.

 

از این رو برای خرید ظروف پخت و پز مورد‌نیازتان پیشنهاد می‌کنیم سری به هانیمان بزنید تا علاوه بر خرید اقساطی بتوانید انواع این لوازم را به صورت سرویس یا تکی با جنس و درجه کیفی عالی سفارش دهید. به‌این‌ترتیب محصولاتی اصل و با‌دوام به صورت شرایطی و مدت‌دار با قیمت مناسب و اقساطی مقرون‌به‌صرفه  (پرداخت 4 قسط در طی 4 ماه) زینت‌بخش خانه و آشپزخانه‌تان خواهد شد.

لوازم سرو چای و قهوه

در خصوص لوازم سرو چای و قهوه یعنی همان کتری، قوری، چای ساز، قهوه ساز، فنجان، نعلبکی و غیره هیچ شکی وجود ندارد که جزو وسایل پر‌استفاده و به تبع آن پرفروش هستند، خبر خوب این است که این وسایل همچون دیگر لوازم آشپزخانه، به صورت اقساطی در فروشگاه آنلاین هانیمان فروخته می‌شود؛ بنابراین تنها کافی است مشخص کنید برای دم کردن و نوشیدن چای و قهوه از چه لوازم با چه برند و طرحی خوشتان می‌آید. سپس می‌توانید لوازم سرو چای و قهوه دلخواه خود را از این فروشگاه معتبر و خوشنام با شرایط اقساطی خریداری کنید. توجه داشته باشید خرید اقساطی با اسنپ پی از هانیمان بدون نیاز به ضامن و وثیقه انجام می‌گیرد و هیچ مبلغی به‌عنوان سود روی مبلغ اقساط اعمال نخواهد شد؛ بنابراین اگر مایل هستید نوشیدنی‌های مورد‌علاقه‌تان را در ظروفی با‌کیفیت دم و سپس در ظروفی شیک و زیبا میل کنید، همین حالا می‌توانید انواع وسایل مورد‌نیاز برای دم کردن و نوشیدن چای و قهوه را به صورت آنلاین و قسطی از هانیمان سفارش دهید.

انواع ابزار آشپزخانه

در یک آشپزخانه برای پخت غذا باید مراحل مختلفی طی شود، از پوست کندن، خرد کردن، تکه تکه کردن گرفته تا مخلوط کردن و سرخ کردن و غیره. کلیه این مراحل با استفاده از سرویس ابزار آشپزخانه انجام می‌گیرد. بنابر آنچه گفته شد این ابزار دامنه گسترده‌ای داشته و از انواع کارد و چاقو گرفته تا قاشق و ملاقه و ظرف و ظروف را شامل می‌شود. در واقع یک‌چنین ابزار و ظروفی فرصتی برای آشپزی آسان و دل‌چسب را در اختیار افراد مختلف قرار می‌دهند، مشروط به این که آن کیفیت و مرغوبیت لازم را داشته باشند.

 

 

اگرچه ابزار آشپزخانه تنوع و گوناگونی قابل‌توجهی دارند که بهترین انواع آن را در هانیمان خواهید یافت؛ اما بد نیست کمی هم با پر‌استفاده‌ترین و پر‌فروش‌ترین ست ابزار آشپزخانه آشنا شوید که شامل موارد زیر است:

  • ست آبکش: این ست که از چندین آبکش در اندازه‌های مختلف و کاربردهای گوناگون تشکیل شده جزو ضروری‌ترین وسایل هر آشپزخانه محسوب می‌شود؛ چرا که انواع آبکش برای آبکشی برنج، شستشوی سبزیجات، میوه‌ها و غیره مورد‌استفاده قرار می‌گیرد و در نتیجه وجود آن‌ها در هر آشپزخانه‌ای ضرورت دارد؛
  • انواع ظروف نگهداری مواد غذایی: همان‌طور که از نام این ظروف مشخص است برای نگهداری انواع مواد غذایی خام و پخته بکار می‌روند، این ظروف می‌تواند از نوع شیشه‌ای، پلاستیکی، سرامیکی و غیره باشد. چنانچه در ساخت این ظروف از متریال با‌کیفیت و درجه یک استفاده شود، این قابلیت را دارند که در یخچال هم قرار بگیرند؛ این‌گونه می‌توانید مواد غذایی نپخته و همچنین غذاها را برای چندین روز درون یخچال نگهداری کنید؛

نتیجه‌گیری

با توجه به شرایط خرید اقساطی انواع لوازم آشپزخانه از هانیمان، دیگر با خیال راحت می‌توانید به صورت مکرر و روزانه از این وسایل استفاده کنید و هیچ دغدغه‌ای بابت کهنه یا خراب شدن آن‌ها نداشته باشید. به این ترتیب حتی این فرصت را دارید که به محض تمام شدن تاریخ مصرف ظروف پخت و پز، لوازم سرو چای و قهوه و غیره فوراً آنها را با یک وسیله جدید و تازه عوض کنید. این‌گونه هم از لوازمی زیبا، شیک و تمیز برای آشپزی استفاده خواهید کرد و هم این که آسوده خاطر خواهید بود که هیچ آسیبی به سلامتی‌تان وارد نمی‌شود؛ چرا که در باکیفیت‌ترین ظروف غذا و نوشیدنی درست می‌کنید. در‌واقع این‌گونه فرصتی طلایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که انواع ابزار و لوازم آشپزخانه را از بهترین مارک‌ها و باکیفت‌ترین جنس‌ها با قیمت مقرون‌به‌صرفه و شرایط اقساطی طی 4 ماه و در 4 قسط خریداری کنید. آن هم خریدی که بدون ضامن، وثیقه و پرداخت سود انجام می‌گیرد.

برگرفته از: فروشگاه اینترنتی هانیمان (https://haniman.co/)

ایمیل پشتیبانی: [email protected]

تلفن تماس: 02122883618

آدرس دفتر مرکزی: پاسداران ،نگارستان سوم،پلاک ۲۳ ،طبقه دوم ،واحد ۸

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.