تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 38315

مشکل دوچرخه‌سواران اعزامی به پاراآسیایی حل شد/ دوچرخه‌های جدید در راهند

مشکل دوچرخه‌سواران اعزامی به پاراآسیایی حل شد/ دوچرخه‌های جدید در راهند

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با همکاری و حمایت فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک تجهیزات لازم از جمله دوچرخه دو نفره و طوقه برای ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خریداری شده که این تجهیزات هفته آینده وارد کشور می‌شود و در اختیار فدراسیون گذاشته خواهد شد. وی گفت:

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با همکاری و حمایت فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک تجهیزات لازم از جمله دوچرخه دو نفره و طوقه برای ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خریداری شده که این تجهیزات هفته آینده وارد کشور می‌شود و در اختیار فدراسیون گذاشته خواهد شد.
وی گفت: مهدی محمدی، رضا رشنو، محمد دلیر و فرزاد بهزاد ورزشکاران اعزامی به هانگژو هستند که رضا رشنو و محمد دلیر به دلیل نداشتن دوچرخه دونفره استاندارد شرایط خوبی برای پیگیری تمرینات خود نداشتند، امیدوارم دوچرخه دونفره که برای سایز این دو ورزشکار ساخته شده تا اوایل مهر در اختیار آن‌ها گذاشته شود تا زمان اعزام بتوانند تمرینات خود را با دوچرخه جدید پیگیری کنند تا در جریان بازی‌ها دچار مشکل نشوند.
عصفوری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مهدی محمدی (از امیدهای مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی) حل شده است یا خیر؟ تصریح کرد: فدراسیون تجهیزاتی که محمدی می‌خواست در اختیارش گذاشته و در حال حاضر او نیز مشکلی از نظر تجهیزات برای آماده‌سازی خود ندارد.‌
وی ادامه داد: دوره قبل ما با ۵ ورزشکار در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کردیم که تنها مهدی محمدی موفق به کسب مدال برنز شد. در این دوره چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک کیفی‌گرایی و کسب مدال بود با ۴ ورزشکار شرکت کردیم که امیدوارم بهترین عملکرد را نسبت به دوره قبل داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری در پایان درباره برنامه تمرینات دوچرخه‌سواران افزود: دوچرخه سواران از ۴ مهر در تهران تمرینات خود را در پیست و جاده پیگیری می‌کنند و ۲۴ مهر راهی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خواهند شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.