تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 45164

قیمت نفت بالاکشید

قیمت نفت بالاکشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که معامله‌گران، سرگرم بررسی ریسک‌های اختلال عرضه در خاورمیانه در پی حملات آمریکا و انگلیس به یمن بودند، افزایش یافت. بهای معاملات نفت برنت با ۱۳ سنت معادل ۰.۲ درصد افزایش، به ۷۸ دلار و ۴۲ سنت در هر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که معامله‌گران، سرگرم بررسی ریسک‌های اختلال عرضه در خاورمیانه در پی حملات آمریکا و انگلیس به یمن بودند، افزایش یافت.
بهای معاملات نفت برنت با ۱۳ سنت معادل ۰.۲ درصد افزایش، به ۷۸ دلار و ۴۲ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با پنج سنت معادل ۰.۱ درصد افزایش، به ۷۲ دلار و ۷۳ سنت در هر بشکه رسید. نفت برنت روز جمعه با ۱.۱ درصد افزایش و شاخص نفت آمریکا با حدود یک درصد افزایش، بسته شده بودند.
شاخص‌های بازار نفت هفته گذشته، پس از حملات هوایی آمریکا و انگلیس به بخش‌هایی در یمن، در اواسط معاملات، بیش از ۲ درصد افزایش یافته و به بالاترین رکورد امسال رسیده بودند.
وارن پاترسون، مدیر تحقیقات کالای بانک آی‌ان‌جی در این باره گفت: با توجه به تنش در دریای سرخ، ریسک‌های عرضه وجود دارد. با این حال، فعلاً هیچ تأثیری بر عرضه نفت دیده نشده است و در صورت تشدید این حملات، ممکن است چنین اتفاقی بیفتد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.